Pirelli PHANTOM™ Sportscomp ponownie na Bonnevillach

Autor: Informacja prasowa 2016.01.26, 15:19 Drukuj

Opony Pirelli PHANTOM™ po raz pierwszy zainstalowano na motocyklach Triumph Bonneville w roku 1977. W czasie Motor Bike Expo w Veronie zaprezentowany został specjalny motocykl Triumph Street Twin by Pirelli, który przypomniał o partnerstwie pomiędzy obiema firmami.

Opony PHANTOM™ Sportscomp wybrane zostały przez producenta z Hinckley jako wyposażenie fabryczne dla całej nowej rodziny Bonneville. W przypadku nowych modeli Twin Street, Bonneville T120 oraz T120 Bonneville Black inżynierowie z Pirelli współpracowali blisko z Triumphem, tak aby nowe ogumienie w rozmiarach 100/90 - 18 M/C 65H TL przód i 150/70 R17 M/C TL 69H tył idealnie pasowało do charakteru motocykli.

Ponadczasowy charakter i legendarny start serii Bonneville odnalazł kolejne wcielenie w nowych modelach Bonneville T120 oraz w T120 Black. Obie te maszyny budowane są w najwyższym standardzie jakościowym z przywiązaniem ogromnej uwagi do szczegółów i osiągów. To najprawdziwsze współczesne klasyki. Nowy Triumph Street Twin jest nowoczesny i przystępny cenowo. Ma unikalny charakter, ekscytujący silnik, dźwięk niemożliwy do pomylenia z żadną inną maszyną, minimalistyczny styl. To maszyna dla współczesnych motocyklistów.

Opony Pirelli PHANTOM™ Sportscomp zastosowane w tych motocyklach są mariażem tradycyjnego wyglądu i nowoczesnej technologii. Zapewniają łatwe prowadzenie, stabilne i przewidywalne zachowanie podczas przyspieszania, równomierne zużycie oraz świetną żywotność.

Poza rozmiarem 100/90- 18 przód oraz 150/70 R17 tył, Sportscomp dostępny jest także w rozmiarach 120/70 R17 TL 58V przód oraz 180/55 R17 TL 73V tył. Opony te produkowane są także w indeksie prędkości W.

Od strony technicznej opony PHANTOM™ Sportscomp dysponują opasaniem zero stopni, która umożliwia budowanie lżejszego bardziej wytrzymałego radialnego karkasu. Główne zalety takiego rozwiązania to większa stabilność, przewidywalna powierzchnia kontaktu oraz optymalna powierzchnia kontaktu niezależnie od stopnia pochylenia motocykla. W nowym ogumieniu zastosowano "semi-slick" design, który nie tylko świetnie prezentuje się na klasycznych oponach, ale który także zapewnia wysoką przyczepność podczas jazdy po suchej nawierzchni.

W przypadku jazdy po mokrej nawierzchni o wysoką przyczepność dba wysoka zawartość krzemionki, która jednocześnie przyspiesza nagrzewanie opony oraz poprawia trakcję na zimnej nawierzchni.

Zdjęcia
Komentarze
Pokaż wszystkie komentarze
Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Ścigacz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z komentarzy łamie regulamin , zawiadom nas o tym przy pomocy formularza kontaktu zwrotnego . Niezgodny z regulaminem komentarz zostanie usunięty. Uwagi przesyłane przez ten formularz są moderowane. Komentarze po dodaniu są widoczne w serwisie i na forum w temacie odpowiadającym tematowi komentowanego artykułu. W przypadku jakiegokolwiek naruszenia Regulaminu portalu Ścigacz.pl lub Regulaminu Forum Ścigacz.pl komentarz zostanie usunięty.

Nasi fani komentowali

Polecamy

Aktualności

reklama

sklep Ścigacz

    na górę