tr?id=505297656647165&ev=PageView&noscript=1 Pięć odsłon legendy. Aktualna oferta modelowa Vespy
NAS Analytics TAG

Pięć odsłon legendy. Aktualna oferta modelowa Vespy

Autor: News reklamowy 2018.05.01, 10:11 Drukuj

Słynne włoskie skutery Vespa występują obecnie w pięciu głównych wariantach, a większość z nich można dodatkowo wybrać w ulubionej wersji pojemnościowej. Niewielka Primavera, zwinny Sprint, wygodny GTS, zadziorny GTV czy ekskluzywna 946 Red? Odwiedź najbliższy salon Vespy i przekonaj się, która pasuje do ciebie najlepiej!

Historia skuterów Vespa to ponad 70 lat ciągłych innowacji, ale trzon koncepcji pojazdu pozostał ten sam. Samonośne blaszane nadwozie, jednoramienny wahacz wleczony z przodu, wyjątkowo wygodna pozycja kierowcy i charakterystyczna stylistyka - naśladowana przez wielu, ale wciąż nie do podrobienia. Vespa to najważniejszy pionier i wręcz symbol tego segmentu jednośladów.

Skutery Vespa to doskonałe prowadzenie, dynamiczne silniki, skuteczny układ hamulcowy z ABS i wyjątkowa jakość wykonania. Nieważne, czy jako młody kierowca potrzebujesz motoroweru, przesiadasz się z auta na klasę 125, czy oczekujesz wyjątkowych osiągów, jakie gwarantuje nasz największy silnik klasy 300 - gamę modelową Vespy stworzono tak, by zaspokoić wszystkie, nawet skrajnie różne potrzeby.

Vespa Primavera

Primavera w języku włoskim oznacza wiosnę i taki właśnie jest ten skuter. Lekki, świeży, zachęcający debiutujących kierowców do rozpoczęcia przygody z jednośladami z silnikiem. Model ten produkowany jest w różnych odsłonach od 1968 roku. Obecna edycja charakteryzuje się maksymalną łatwością obsługi i wyjątkowo dobrze zaplanowaną ergonomią. Indywidualny charakter skutera podkreślicie wybierając jeden z pięciu dostępnych intensywnych kolorów. Primavera dostępna jest w dwóch wersjach silnikowych - jako motorower 50 cm3 oraz z nowoczesną, trzyzaworową jednostką 125 cm3 z wtryskiem paliwa. To idealny model startowy do świata skuterów Vespa.

Vespa Sprint

Model ten to bezpośrednie nawiązanie do sportowych epizodów marki Vespa. Jego dynamiczna stylistyka oddaje ducha lat 60 i 70, kiedy królowały rogowe okulary i kolorowe koszule non-iron. W odróżnieniu od tradycyjnych, łagodnych linii pozostałych skuterów Vespa, tu zdecydowano się na ostrzejszą kreskę. Charakterystyczne elementy Sprinta to sześciokątny przedni reflektor i znakomicie ukształtowane odlewane felgi, które po raz pierwszy w skuterze tej klasy mają średnicę 12 cali. Vespa Sprint to jednak nie tylko tradycja - na dzisiejszych użytkowników czekają nowoczesne silniki 50 i 125 cm3, system ABS, gniazdo USB do ładowania urządzeń przenośnych, a także światła LED do jazdy dziennej. Model występuje w dwóch wariantach stylistycznych - standardowym oraz S, w którym podkreślono dynamiczny charakter skutera poprzez sportową kanapę i specjalne wzory malowania z użyciem matowego lakieru.

Vespa GTS

Rodzina największych skuterów to bardziej turystyczne oblicze Vespy. Posiadają powiększone nadwozie, szerokę kanapę, dynamiczne silniki i dodatkowe opcje bagażowe. Dzięki temu model GTS jest królem miasta, który w każdej chwili może stać się partnerem na dalsze wyjazdy. Oprócz wersji 125 cm3, oferowana jest również wersja 300 z najmocniejszym silnikiem, kiedykolwiek wyprodukowanym przez Vespę. Napęd GTS 300 generuje 22 KM mocy z 278 cm3 pojemności - wystarczająco, by bez kompleksów poruszać się wśród miejskiej konkurencji i zawsze być pierwszym w starcie spod świateł. Oprócz standardowej wersji, utrzymanej w stonowanej, eleganckiej stylistyce, oferowane są również warianty Sport i Super Sport, idealnie oddające możliwości skuterów Vespa GTS. Jeśli kochasz podróże, możesz zdecydować się także na wersję Touring, wyposażoną w szybę i dwa dodatkowe bagażniki.

Vespa GTV Sei Giorni

GTV to wersja specjalna, oparta na modelu GTS, jeszcze mocniej nawiązująca do stylistyki retro. Posiada "motocyklową" kierownicę z analogowym zestawem zegarów i przednią lampę mocowaną na błotniku. Oferowana aktualnie wersja wykończenia "Sei Giorni" to hołd oddany skuterom wyścigowym Vespy, odnoszącym sukcesy w rajdach sześciodniowych w latach 50 XX wieku. Posiada sportową kanapę, przyciemnianą szybę, matowy zielony lakier z numerem startowym i malowane na czarno felgi. Za sportowym wyglądem idą osiągi - do napędu GTV Sei Giorni posłużył najmocniejszy silnik z modelu GTS 300. To prawdziwy unikat dla fanów Vespy, który z biegiem lat zyska wartość kolekcjonerską.

Vespa 946 Red

Absolutnie doskonały pomnik włoskiego wzornictwa, zaprojektowany na poziomie dzieła sztuki. Nazwa modelu 946 nawiązuje do roku powstania pierwszej Vespy - 1946. Pojazd ten, napędzany nowoczesnym silnikiem 125 cm3, stworzono tylko w jednym celu - pokazania, jak piękny może być skuter. Delikatne, opływowe kształty, "lewitująca" kanapa, dyskretny bagażnik i wysmakowane detale - lampy, lusterka i felgi. Czerwony kolor Vespy 946 to owoc współpracy producenta z fundacją RED, założoną przez Bono z U2 i Bobbiego Shrivera, wspierającą światowe programy walki z AIDS. Stając się właścicielem tego ekskluzywnego pojazdu, pomagasz innym.

Polskim importerem skuterów Vespa jest firma Inter Cars, będąca jednym z największych graczy na naszym rynku motoryzacyjnym. Gwarantuje to szeroką sieć dealerską i serwisową, a także doskonale zaopatrzoną bazę magazynową części zamiennych i akcesoriów. Odwiedź najbliższy salon Vespy i skorzystaj z jazdy próbnej, która w kilka chwil wyjaśni ci fenomen tych legendarnych włoskich pojazdów!

Zdję™cia
NAS Analytics TAG

Polecamy

NAS Analytics TAG
.

Aktualności

NAS Analytics TAG
reklama

sklep Ścigacz

    na górę