METZELER prezentuje opony RACETEC™ RR SLICK oraz RACETEC™ RR COMPK SLICK
Metzeler przygotował na sezon 2016 coś specjalnego, zarówno dla profesjonalnych zawodników, jak również dla miłośników jazdy po torze. Mowa tutaj o oponach RACETEC™ RR SLICK oraz RACETEC™ RR COMPK SLICK, które jak zapewnia producent mają być idealnym rozwiązaniem do ścigania się oraz do treningu na torze. Oba typy opon to produkty typu slick i oznaczone są jako rozwiązanie NHS ("Not for Highway Service"), czyli do użytku wyłącznie torowego.
Czym różnią się oba produkty? RACETEC™ RR SLICK to guma do użytku w profesjonalnych wyścigach na poziomie międzynarodowym. Jej konstrukcja i zastosowane mieszanki zorientowane są na najwyższy poziom przyczepności, precyzji sterowania i przesuwania limitów ogumienia. RR SLICK ma także zapewnić przewidywalną charakterystyką w warunkach różnego rodzaju nawierzchni, w różnych temperaturach przy zachowaniu łatwości użycia i relatywnie wysokiej trwałości.
RACETEC™ RR COMPK SLICK to produkt przygotowany z myślą o amatorach i o zastosowaniach treningowych. To oferta dla tych, którzy oczekują charakterystyki opon typu slick, ale którzy także cenią trwałość ogumienia stosowanego w swoim motocyklu. RR COMPK SLICK to opona nie stawiająca szczególnych wymagań samemu motocyklowi. Do poprawnej pracy nie wymaga stosowania wyczynowego zawieszenia i może być stosowana we wszystkich temperaturach oraz na nawierzchniach o wszystkich charakterystykach prz
RACETEC™ RR dostępny będzie w dwóch mieszankach - K1 (miękka - oznaczenie niebieskim paskiem) i K2 (twarda - oznaczenie zielonym paskiem). Pierwsza z nich zalecana jest na tory o niższej agresywności nawierzchni, oraz w przypadku niższych temperatur otoczenia. Mieszanka twardsza sprawdzi się lepiej w warunkach wysokiej temperatury otoczenia oraz przy wysokiej agresywności podłoża.
RACETEC™ RR SLICK dostępny jest już teraz w sieci dealerskiej Metzelera. RACETEC™ RR COMPK SLICK oferowany będzie od lutego 2016.
Komentarze
Poka¿ wszystkie komentarze