Kymco Dink L/C model 2005 dane techniczne
Opinie użytkowników 1
Pokaż wszystkie opinie » Oceń ten motocykl »
OCENA PODZESPOŁÓW/1-fatalne ... 5-doskonałe/ |
|
|---|---|
| Silnik | 5 |
| Skrzynia biegów | 5 |
| Układ jezdny | - |
| Układ hamulcowy | 4 |
| Elektronika | 3 |
| Podatność na drobne usterki | 4 |
| Podatność na poważne usterki | 5 |
WALORY UŻYTKOWE/1-fatalne ... 5-doskonałe/ |
|
|---|---|
| Komfort | 5 |
| Ergonomia | 3 |
| Ekonomiczność | 4 |
| Koszty utrzymania | 5 |
| Stosunek jakość/cena | 5 |
| Zużycie paliwa (l/100 km) | 4 |
PRZYDATNOŚĆ/1-fatalne ... 5-doskonałe/ |
|
|---|---|
| Na ulicę | 5 |
| Na miasto | 3 |
| W teren | 3 |
| Do turystyki | 5 |
| Na tor | 3 |
| Do lansu | 3 |
| Do wygłupów | 5 |
ZOBACZ RÓNIEŻ:
Ogólna informacja o motorowerze
Model
Kymco Dink L/C
Rok
2005
Kategoria
Skuter
Silnik i przeniesienie napędu
Pojemność skokowa
49.5 ccm
Typ silnika
Jednocylindrowy
Ilość suwów
2
Moc maksymalna
5.63 KM (4.1 kW)) przy 7000 RPM
Maksymalny moment obrotowy
6.00 Nm (0.6 kgf-m or 4.4 ft.lbs) przy 6500 RPM
System chłodzenia
Ciecz
Wtórne przeniesienie napędu
Shaft drive (cardan)
Wymiary i wagi
Waga na sucho
119 kg
Wysokość całkowita
1,180 mm
Długość całkowita
1,900 mm
Szerokość całkowita
750 mm
Podwozie
Opona przednia
110/70-12
Opona tylna
130/90-12
Hamulec przedni
Jednotarczowy
Hamulec tylni
Bębnowy
Prędkość i przyspieszenie
Stosunek mocy do masy
0.0473 HP/kg
Tagi
Dodaj komentarz
sklep Ścigacz
Polecamy
Aktualności
|
|


Komentarze
Pokaż wszystkie komentarze