Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 6
Pokaż wszystkie komentarzeJak wygląda sytuacja na dzień dzisiejszy?
OdpowiedzProjekt został odrzucony w 2020r. z tego co pamiętam. Można by było zrobić nowe podejście z nowymi rządzącymi,może akurat 🙂
OdpowiedzA zopierdolalo sie po polu ogarem 105; a policjonci srebrna kia cup w blocko,i wsteczny.. ale juz zapozno kolpak odpodl i sie po niego chuj wrocil,a ja uciekl.A to miastowe k...byli,z Ogrodow w bydgoszczy Hahaha
OdpowiedzPo 1.5L minsie urywa Ktos sie bedzie licytowal,bo na 0.5 L tez mozna uciec policji poczciwa GS-ka Suzi
OdpowiedzPo prostu powinna być jakaś prosta ścieżka na A1. Jeśli ktoś ma kat b od dluzej niz 3 lata powinien miec mozliwosc prostego uzyskania kat A1 zdajac jakis prosty test z jazdy w osrodku bez kursu i zdawania teorii. A1 przydaloby sie do jazdy za granica
OdpowiedzMiałem kobuza 175 - osiągi to miało poniżej dzisiejszych maxi skuterów 125.. Był lepszy od WSK 125 tylko w tym, że w lecie mu tłoki nie puchły po przejechaniu 40km. Hamulce miał spoko, jak na brak ABS-u. Siedzenie rąk wygodne, jak żaden współczesny skuter.
OdpowiedzNa kat. B powinno być 250cm3.
OdpowiedzMoim zdaniem skoro jest że jak masz B to do 125ccm ok, a jak masz C to wyższe pojemności, oczywiście idąc tym tokiem myślenia. Jednak prawda jest taka że dla naszego bezpieczeństwa powinien być jeden kurs i egzamin ogólnie na motocykl. Ale najpierw reforma w ośrodkach egzaminacyjnych, bo tam tylko jest nastawienie na oblewanie i kasowanie z pieniędzy.
OdpowiedzOwszem zgadzam się 👌
OdpowiedzE tam 250, do litra najlepiej.
OdpowiedzMi się po 0.7 film urywa, więc po litrze to bym nawet motocykla nie zobaczył...
Odpowiedz