Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 1
Pokaż wszystkie komentarzeod 2 miesiecy w pracy testujemy nowy rodzaj paliwa do silników diesla. To paliwo jest całkowicie produkowane z...roślin. Barwe ma niemal złotą, jest kompletnie bezwonne m.in. podczas tankowania. Inne zalety? Soro niższe spalanie, żeby zobrazowac, to od tankowania do tanowkowania zwykle potrzebuje 2 dni roboczych. na normalnym dieslu po tankowaniu średnie spalanie z wydruku wykazuje na poziomie miedzy 65 a 72l/100km. Na tym nowoczesnym 100% biodieslu choćby po dizsiejszym tankowaniu 50l/100km i mało kiedy osiagam wiecej niz 62l/100km. Do tego (nie tylko z powodu nizszego spalania) znacznie mniejsze ilości CO2, SOx i NOx. Zużycie AdBlue tez mocno obniżone, bo skoro szkodliwych substancji ogólnie powstaje mniej to cały system oczyszczania z wykorzystaniem AdBlue odbywa sie spokojniej a tzw. "dopalanie" wystepuje niemal dwukrotnie rzadziej - przecietnie na dieslu raz w tygodniu, na tym nowym bio raz w miesiacu, najwyzej dwa razy jak się wiecej po miescie kula. Takze...Szwedzi juz opracowali w pełni syntetyczna znacznie "czystsza" benzynę, tyle, że jeszcze problem jest z jej kalorycznoscią, czyli własciwą liczba oktnaów, by móc z niej korzystać do zasilania współczesnych silników samochodowych ale to raczej kwestia czasu i będzie to osiagniete. Ale UE i tak za lat kilka zabroni wszystkim produkcji spalinówek...Chyba, że stanie sie cud.
Odpowiedz