Kawasaki Eliminator 400 debiutuje w Japonii. Cruiser dla pocz±tkuj±cych móg³by trafiæ do Europy
Kawasaki zaprezentowało model Eliminator 400. To lekki cruiser dla początkujących, który wykorzystuje historyczną nazwę wycofaną z rynku w 2007 roku. Nowe wcielenie jest wyposażone w silnik, który znamy w Europie, więc motocykl mógłby z powodzeniem trafić na nasz kontynent. Co o nim wiemy?
Kawasaki Eliminator 400 pierwotnie miał oznaczenie modelowe ZL400 i był produkowany od 1986 do 1994 roku. Korzystał z silnika z modelu GPZ400R, ale moc i moment obrotowy były przekazywane na tylne koło za pomocą wału napędowego.

W swoim najnowszym wcieleniu Kawasaki Eliminator 400 korzysta z silnika, który jest w modelach Ninja 400 i Z400. To oznacza, że maksymalna moc wynosi 45 KM, a maksymalny moment obrotowy to 37 Nm. Na wał napędowy nie ma co liczyć, bo producent zastosował tutaj łańcuch, podobnie jak w modelu Vulcan 650.
Eliminator 400 to przyjazny sprzęt - siedzisko umieszczono na wysokości 735 mm i dodatkowo można je obniżyć do 715 mm lub podwyższyć do 765 mm. W wersji SE motocykl ma obsługę nawigacji i kamery pokładowe z przodu i z tyłu, małą owiewkę oraz harmonijki na lagach. Oświetlenie wykonano w całości w technologii LED. Motocykl mógłby stanowić konkurencję dla Hondy Rebel 500.
Pozostaje czekać, czy i kiedy Kawasaki pójdzie za ciosem i przedstawi model Z400RS. Póki co Eliminator 400 jest dostępny tylko w Japonii, gdzie kosztuje równowartość 25,3 tys. zł w wersji podstawowej i 28,6 tys. zł w wersji SE.
Komentarze
Poka¿ wszystkie komentarze