KTM Freeride E-SX model 2015 dane techniczne
Opinie użytkowników -
Pokaż wszystkie opinie » Oceń ten motocykl »
OCENA PODZESPOŁÓW/1-fatalne ... 5-doskonałe/ |
|
|---|---|
| Silnik | - |
| Skrzynia biegów | - |
| Układ jezdny | - |
| Układ hamulcowy | - |
| Elektronika | - |
| Podatność na drobne usterki | - |
| Podatność na poważne usterki | - |
WALORY UŻYTKOWE/1-fatalne ... 5-doskonałe/ |
|
|---|---|
| Komfort | - |
| Ergonomia | - |
| Ekonomiczność | - |
| Koszty utrzymania | - |
| Stosunek jakość/cena | - |
| Zużycie paliwa (l/100 km) | - |
PRZYDATNOŚĆ/1-fatalne ... 5-doskonałe/ |
|
|---|---|
| Na ulicę | - |
| Na miasto | - |
| W teren | - |
| Do turystyki | - |
| Na tor | - |
| Do lansu | - |
| Do wygłupów | - |
ZOBACZ RÓNIEŻ:
Silnik i przeniesienie napędu
Typ silnika
Bezszczotkowy, elektryczny
Moc maksymalna
16 kW (22 hp) @ 4500 obr/min
Maksymalny moment obrotowy
42 Nm od 0 obr/min
System chłodzenia
Chłodzenie cieczą
Skrzynia biegów
1 bieg
Wymiary i wagi
Rozstaw osi
1,418±10 mm
Wysokość siodła
910 mm
Waga motocykla gotowego do jazdy
106 kg
Prześwit
340 mm
Podwozie
Typ ramy
Stalowa-aluminiowa rama kompozytowa
Hamulec przedni
Tarcze hamulcowe Formula Ø 260 mm
Hamulec tylni
Tarcze hamulcowe Formula Ø 230 mm
Zawieszenie przód
WP-USD Ø 43 mm
Zawieszenie tył
WP PDS
Skok zawieszenia przedniego
250 mm
Skok zawieszenia tylnego
260 mm
Kąt główki ramy
67°
Tagi
Dodaj komentarz
sklep Ścigacz
Polecamy
Aktualności
|
|


Komentarze
Pokaż wszystkie komentarze