tr?id=505297656647165&ev=PageView&noscript=1 Husqvarna Vitpilen 401 i Svartpilen 401. Test najnowszych modeli 2024 i opinia o nich
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
motul belka motocykle 950
NAS Analytics TAG
motul belka motocykle 420
NAS Analytics TAG

Husqvarna Vitpilen 401 i Svartpilen 401. Test najnowszych modeli 2024 i opinia o nich

Autor: £owca 2024.03.18, 14:02 Drukuj

Za nami cały dzień w siodle nowych szwedzko-austriackich nowości jakimi są nowe Husqvarna Vitpilen 401 i Svartpilen 401 na rok 2024. Co się zmieniło i dlaczego warto zwrócić uwagę na te dwa motocykle?

Linia Vitpilen i Svartpilen to szwedzkie nieszablonowe podejście do wzronictwa motocyklowego. Biała Strzała i Czarna Strzała mają wyróżniać się w tłumie unikalnym, minimalistycznym wzornictwem przy zachowaniu osiągów i funkcjonalności charakterystycznych dla bardziej klasycznych motocykli. Choć oba modele nie są w Polsce szczególnie popularne, to na świecie sprzedają się bardzo dobrze i koncern z Mattighofen znalazł na nie ponad 64 000 klientów. Obok modeli offroadowych Vitpileny i Svartpileny stanowią jedną z najważniejszych części oferty Husqvarny. A tymczasem nowe modele wróżą bardzo pozytywnie na przyszłość.

NAS Analytics TAG

Co nowego w 2024 Svartpilen 401 i 2024 Vitpilen401?

Na to pytanie można by odpowiedzieć bardzo szybko stwierdzeniem, że… wszystko. Nowe motocykle są nowe w 90%. Nowy jest silnik, podwozie, nadwozie, elektronika i detale wykończenia. Niezmieniona pozostała jedynie koncepcja obu maszyn. Zacznijmy zatem od początku.

Mniejszy, ale większy

Tym krótkim opisem można by podsumować nowy silnik. Jednocylindrowiec jest większy jeśli chodzi o pojemność skokową, natomiast jego konstrukcja jest bardziej zwarta i kompaktowa. Fizycznie jest on zatem nieco mniejszy. W nowym napędzie kilka przydatnych opcji jest standardem. Znajdziemy tutaj zmieniarkę biegów góra-dół. Wszystkie motocykle wyposażone są również w sprzęgło przeciwpoślizgowe. Mocy jest teraz 45KM, a momentu obrotowego aż 39Nm. Piszę "aż", ponieważ jak na pojemność skokową są to znakomite parametry. Silnik spełnia nową normę Euro5, wyposażony jest również w dwa tryby jazdy (Street, Rain) oraz posiada kontrolę trakcji, która uwzględnia stopień pochylenia pojazdu!

Większy, ale niższy

W odpowiedzi na głosy użytkowników zmienia uległa wysokość siodła. Jest ona teraz niższa o 50mm, co czyni motocykl przyjaznym niższym użytkownikom. Jednocześnie zupełnie nowa rama pozwoliła na zwiększenie prześwitu pod pojazdem, co jest szalenie ważne, gdy walczycie z wyższymi krawężnikami w miejskiej dżungli. Sama bryła pojazdu została powiększona o ponad 20%. Zarówno Svartpilen jak i Vitpilen wyglądają na motocykle pełnowymiarowe, bliższe klasie 500cm. Zmieniona została też pozycja za kierownicą, szczególnie w przypadku modelu Vitpilen, gdzie w miejsce clip-on’ów pojawiła się bardziej klasyczna i prosta kierownica. Odprężona pozycja zapewnia komfort i kontrolę. Do ważnych zmian zewnętrznych zaliczyć również należy zmiana mocowania tablicy rejestracyjnej. Z wahacza powędrowała ona tradycyjnie za siodło. Moim zdaniem to bardzo dobre posunięcie, bo tablica na wahaczu to książkowy przykład przerostu formy nad treścią. Ale mogę się mylić…

Solidne oparcie w nowych Svartpilenach 401 i Vitpilenach 401

Oparcie o podłoże rzecz jasna. Nowe zawieszenia Apex mają rozdzielne tłumienie w widelcu. Chodzi o to, aby dało się je łatwo regulować nawet nie mając opanowanej wiedzy tajemnej z zakresu regulacji zawieszeń. Nowa generacja hamulców ByBre świetnie wywiązuje się z powierzonych im zadań. Teraz zapnijcie pasy - nowe hamulce wyposażono w ABS pozwalający na hamowanie w zakrętach! To opcja, która jeszcze niedawno dostępna była wyłącznie  w pojazdach z najwyższej cenowo i pojemnościowo półki.

Zmieniła się również generalna charakterystyka podwozia. Dzięki wykorzystaniu nowego wahacza rozstaw osi zmienił się o 10mm. To wydawać by się mogło niewielka zmiana, ale ten centymetr ma znaczący wpływ na stabilność pojazdu i zachowanie na drodze. Ta zmiana to efekt głosów klientów. Bardzo zwrotne motocykle, którymi były poprzednie Pileny przez młodych, często niedoświadczonych kierowców, odbierane były jako maszyny nerwowe w określonych warunkach. Teraz jest po prostu lepiej, czyli stabilniej.

Interface

Nowe pokolenie motocyklistów może komunikować się ze swoim motocyklem poprzez nowy 5-calowy panel, który agreguje wszystkie informacje dotyczące motocykla i jego ustawień. Sam panel jest kolorowy, obsługiwany zestawem przycisków umieszczonych po lewej stronie kierownicy. Całość działa sprawnie i czytelnie wykorzystując typową w ostatnich latach dla KTMa i Husqvarny komunikację obrazkową.

Oczywiście możecie również połączyć się z motocyklem za pomocą telefonu komórkowego i skorzystać ze wszystkich benefitów jakie daje Connectivity KTMa. Możecie odbierać połączenia, korzystać z nawigacji, czytać SMSy czy zarządzać słuchaną muzyką.

Husqvarny Svartpilnej 401 i Vitpilen 401, podobne, ale inne

Obie Strzały bazują rzecz jasna na tej samej platformie, ale pozostają zauważalnie różne. Vitpilen to propozycja bardziej drogowa, forma ekscentrycznego roadstera adresowanego do miasta i dla młodych ludzi. Maszyna dysponuje aluminiowymi obręczami kół, nieco bardziej "sportową" pozycją kierowcy. Svartpilen to rozwiązanie dla kogoś, kto chciałby ruszyć się również poza miasto. Szprychowe koła, mocowanie dla bagażu na zbiorniku paliwa, uchwyt dla pasażera oraz wygląd bliższy maszynie do flat-tracka.

Nowe Pileny 2024 na drodze

Jak jeżdżą obie maszyny? Z pewnością jeżdżą bardzo podobnie. Największą wyczuwalną różnicę stanowi pozycja za kierownicą, która w przypadku Svartpilena jest nieco bardziej odprężona. Ale to tylko nieco.

Od strony technicznej obie maszyny bardzo pozytywnie zaskakują na drodze. 45-konny silnik świetnie daje sobie radę z pojazdami o wadze około 160kg. Jednocylindrowiec ciągnie bardzo żwawo i już od 4000 obr/min można śmiało przyspieszać nawet na 5 biegu. Reakcja na dodanie gazu jest bardzo dobra i klarowna. Osiągi? Chyba wychodzące ponad przeciętne w klasie A2. To efekt niskiej masy motocykli. Niektórzy z dziennikarzy twierdzili, że rozpędzili swoje Strzały do licznikowych 180km/h. Ja mogę jedynie potwierdzić, że bez większego wysiłku mój Pilen pokazał ponad 150…

Zmieniarka biegów pracuje świetnie. Oczywiście ma ona swój optymalny przedział pracy (obroty, obciążenie, prędkość), ale w lwiej części sytuacji na drodze zmiana biegów w górę i w dół jest zauważalna głównie poprzez zmianę tonu pracy silnika. W pozostałych sytuacjach poziom szarpania jest absolutnie akceptowalny. To znacząca poprawa w stosunku do poprzednich modeli.

Podwozie spisuje się bardzo poprawnie. Motocykl nawet na dziurawych drogach nie ma tendencji do bujania, czy niestabilności. Prawdę mówiąc pokusiłbym się nawet o twierdzenie, że fabryczne nastawy są zbyt twarde. To poprawia precyzję sterowania, choć dzieje się to kosztem komfortu. Hamulce spisują się bardzo dobrze. Pewnie mogłyby być bardziej jadowite, ale w tego typu maszynie niekoniecznie musi to mieć sens. Do ich obsługi wystarczą dwa palce, punkt zadziałania i dozowalność są wyraźnie wyczuwalne. Zero zastrzeżeń, szczególnie gdy mamy wsparcie ABSu do hamowania w zakrętach dostarczonego przez BOSCHa.

Komfort jazdy jest typowy dla motocyklowych golasów. Siedzi się wygodnie, podnóżki umieszczone są relatywnie nisko, a kolona pozostają sensownie ugięte. Można w związku z tym spędzić cały dzień na motocyklu bez poczucia odbywania kary. Do 120-130 km/h nie przeszkadza wiatr. Jeśli chodzi o fabryczne osłony odchylające pęd powietrza to można z całą pewnością powiedzieć, że są one obecne. Ich skuteczność oceniam podobnie jak ich powierzchnię - czyli jako niewielką.

Ogólne doświadczenie z jazdy nowymi motocyklami jest bardzo przyjemne i pozytywne. Jeździ się nimi bardzo łatwo, obie maszyny ułatwiają życie kierowcy jak tylko mogą. Podoba mi się to wyjście do klienta, który dostaje kompletny pakiet. Wystarczy wsiąść i jechać. Nie trzeba kombinować i zastanawiać się.

Dla kogo są te motocykle?

Te przyjemne w obyciu maszyny to w mojej ocenie ciekawa propozycja dla dwóch zasadniczych grup odbiorców. Pierwsza to oczywiście ludzie młodzi i sięgający po swój pierwszy motocykl klasy A2. Obie Strzały oferują kompletny pakiet mechaniki i elektroniki w przystępnym budżecie (obie maszyny kosztują poniżej 30 000 PLN). Jeśli chcecie na pierwsze większe moto coś, ma w sobie wszystko oferowane przez współczesny przemysł motocyklowy… to Svartpilen i Vitpilen są gotowymi rozwiązaniami.

Druga grupa to… starzy wyjadacze, którzy chcą mieć drugi, albo i trzeci motocykl na codzień. Takie podręczne rozwiązanie, które pozwala szybko skoczyć na miasto i coś załatwić, bez fatygowania większego sprzętu, który stoi w głębi garażu ubrany w kufry i inne dodatki. Tutaj znów dostajecie rozwiązanie, której choć jest mniejsze pojemnościowo i gabarytowo, to zawiera w sobie wszystkie gadżety znane z najdroższych i najlepiej wyposażonych maszyn.

Jest też trzecia grupa osób, choć w mojej ocenie jest ona w zdecydowanej mniejszości. To mianowicie osoby, którym… po prostu podoba się ten konkretny motocykl z tym konkretnym wzornictwem. Znam takich ludzi, ale faktem jest że to nie taki typ użytkownika buduje wolumen sprzedaży. Właśnie dlatego nowe Strzały są nieco mniej ekscentryczne, za to na wskroś praktyczne. I dlatego też szansę na ugruntowanie sukcesu Pilenów oceniam po jazdach nowymi modelami bardzo wysoko.

2024 Husqvarna Vitpilen 401 dane techniczne

Silnik Jednocylindrowy, czterosuwowy, chłodzony cieczą,
Pojemność skokowa 398,6 cm³
Średnica x skok tłoka: 89 x 64 mm
Stopień sprężania: 12,6:1
Moc maksymalna: 45 KM (33 kW) przy 8500 obr./min
Moment obrotowy: 39 Nm przy 7000 obr./min
Rozrząd DOHC
Zasilanie wtrysk Dell'Orto EFI (przepustnica 46 mm)
Smarowanie mokra miska olejowa z 2 pompami oleju
Przeniesienie napędu koła zębate
Sprzęgło Mechaniczne, wielotarczowe, mokre, antyhoppingowe
Skrzynia biegów 6-stopniowa
Napęd Łańcuch
Rama stalowa, kratownicowa, malowana proszkowo
Zawieszenie przednie amortyzator WP APEX-USD, Ø 43 mm, skok 150 mm
Zawieszenie tylne amortyzator WP APEX-Monoshock, skok 150 mm
Hamulec przedni ByBre, zacisk czterotłoczkowy, Ø 320 mm
Hamulec tylny ByBre, zacisk pływający, dwutłoczkowy, Ø 240 mm
Wysokość siedzenia: 820 mm
Rozstaw osi 1357 mm
Minimalny prześwit 335 mm
Kąt pochylenia główki ramy 66°
Masa pojazdu na sucho 154,5 kg
Zbiornik paliwa 13 l (i 1,5 l rezerwy)
ABS Bosch 9.3 MP (z cornering ABS, trybem Supermoto i możliwością wyłączenia)
Kontrola trakcji 3 poziomy

2024 Husqvarna Svartpilen 401 dane techniczne

Silnik Jednocylindrowy, czterosuwowy, chłodzony cieczą
Pojemność skokowa 398,6 cm³
Średnica x skok tłoka 89 x 64 mm
Stopień sprężania 12,6:1
Moc maksymalna 45 KM (33 kW) przy 8500 obr./min
Moment obrotowy 39 Nm przy 7000 obr./min
Rozrząd DOHC
Zasilanie: wtrysk Dell'Orto EFI (przepustnica 33 mm / 46 mm)
Smarowanie: mokra miska olejowa z 2 pompami oleju
Przeniesienie napędu koła zębate
Sprzęgło Mechaniczne, wielotarczowe, mokre, antyhoppingowe
Skrzynia biegów sześciostopniowa
Napęd łańcuch
Rama stalowa, kratownicowa, malowana proszkowo
Zawieszenie przednie amortyzator WP APEX-USD, Ø 43 mm, skok 150 mm
Zawieszenie tylne amortyzator WP APEX-Monoshock, skok 150 mm
Hamulec przedni ByBre, zacisk czterotłoczkowy, Ø 320 mm
Hamulec tylny ByBre, zacisk pływający, dwutłoczkowy, Ø 240 mm
Wysokość siedzenia: 820 mm
Rozstaw osi 1357 mm
Minimalny prześwit: 335 mm
Kąt pochylenia główki ramy: 66°
Masa pojazdu na sucho: 159 kg
Zbiornik paliwa: 13 l (i 1,5 l rezerwy)
ABS: Bosch 9.3 MP (z cornering ABS, trybem Supermoto i możliwością wyłączenia)
Kontrola trakcji: MTC (z czujnikiem złożenia,
2 trybami jazdy (Street i Rain) oraz możliwością wyłączenia)

Husqvarna Vitpilen 401 model 2024 na zdjêciach:

001 Husqvarna Vitpilen 401 model 2024 w akcji
002 Husqvarna Vitpilen 401 model 2024 jazda
003 2024 Husqvarna Vitpilen 401 na ulicy
004 Husqvarna Vitpilen 401 model 2024 podczas jazdy
005 Husqvarna Vitpilen 401 model 2024 Mariusz Lowicki
006 Husqvarna Vitpilen 401 model 2024 test motocykla
007 2024 Husqvarna Vitpilen 401 Lovtza
008 Husqvarna Vitpilen 401 model 2024 na zakrecie
009 Husqvarna Vitpilen 401 model 2024 akcja
010 2024 Husqvarna Vitpilen 401 dynamika
011 Husqvarna Vitpilen 401 model 2024 lewa strona
012 Husqvarna Vitpilen 401 model 2024 biala
013 Husqvarna Vitpilen 401 model 2024 budynki
014 Husqvarna Vitpilen 401 model 2024 lewy bok
015 Husqvarna Vitpilen 401 model 2024 sesja zdjeciowa
017 Husqvarna Vitpilen 401 model 2024 logo
018 Husqvarna Vitpilen 401 model 2024 hamulec tyl
019 Husqvarna Vitpilen 401 model 2024 swiatlo przod
021 Husqvarna Vitpilen 401 model 2024 logo na blotniku
022 Husqvarna Vitpilen 401 model 2024 kierunkowskaz
023 Husqvarna Vitpilen 401 model 2024 kierunek przod
024 Husqvarna Vitpilen 401 model 2024 logo na zbiorniku
025 Husqvarna Vitpilen 401 model 2024 zawieszenie tyl
026 Husqvarna Vitpilen 401 model 2024 amortyzator
027 Husqvarna Vitpilen 401 model 2024 hamulec przod
028 Husqvarna Vitpilen 401 model 2024 tarcza hamulcowa przod
029 Husqvarna Vitpilen 401 model 2024 zacisk i tarcza
031 Husqvarna Vitpilen 401 model 2024 amortyzator wp apex
032 Husqvarna Vitpilen 401 model 2024 niebo
033 Husqvarna Vitpilen 401 model 2024 w promieniach slonca
034 Husqvarna Vitpilen 401 model 2024 detale
035 Husqvarna Vitpilen 401 model 2024 lampa
036 Husqvarna Vitpilen 401 model 2024 bak
037 Husqvarna Vitpilen 401 model 2024 akrapovic
039 Husqvarna Vitpilen 401 model 2024 tlumik
040 Husqvarna Vitpilen 401 model 2024 wydech
041 Husqvarna Vitpilen 401 model 2024 siodlo
042 Husqvarna Vitpilen 401 model 2024 podnozek dzwignia hamulca
043 Husqvarna Vitpilen 401 model 2024 lusterko
044 Husqvarna Vitpilen 401 model 2024 uchwyt
047 Husqvarna Vitpilen 401 model 2024 swiatlo tyl
048 Husqvarna Vitpilen 401 model 2024 reflektor przod
049 Husqvarna Vitpilen 401 model 2024 zadupek
050 Husqvarna Vitpilen 401 model 2024 lusterko
052 Husqvarna Vitpilen 401 model 2024 lampa tyl
054 2024 Vitpilen 401 logo
055 Husqvarna Vitpilen 401 model 2024 sprezyna tyl
056 Husqvarna Vitpilen 401 model 2024 podnozek pasazera
059 Husqvarna Vitpilen 401 model 2024 chlodnica
060 Husqvarna Vitpilen 401 model 2024 wahacz
061 Husqvarna Vitpilen 401 model 2024 klamka manetka
062 Husqvarna Vitpilen 401 model 2024 tarcza tyl
063 Husqvarna Vitpilen 401 model 2024 klamka hamulcowa
064 Husqvarna Vitpilen 401 model 2024 hamulec tyl
065 Husqvarna Vitpilen 401 model 2024 wydech
066 Husqvarna Vitpilen 401 model 2024 logona siodle
067 Husqvarna Vitpilen 401 model 2024 lewe lusterko
068 Husqvarna Vitpilen 401 model 2024 kierunkowskaz
070 Husqvarna Vitpilen 401 model 2024 lewa manetka
071 Husqvarna Vitpilen 401 model 2024 wlew paliwa
073 Husqvarna Vitpilen 401 model 2024 logo na baku
074 Husqvarna Vitpilen 401 model 2024 zbiornik na plyn hamulcowy
075 Husqvarna Vitpilen 401 model 2024 z bliska
076 Husqvarna Vitpilen 401 model 2024 przelaczniki
077 Husqvarna Vitpilen 401 model 2024 kokpit
078 Husqvarna Vitpilen 401 model 2024
080 Husqvarna Vitpilen 401 model 2024
081 Husqvarna Vitpilen 401 model 2024 starter
082 Husqvarna Vitpilen 401 model 2024 regulacja zawieszenia
083 Husqvarna Vitpilen 401 model 2024 chlodnica
084 Husqvarna Vitpilen 401 model 2024 silnik
085 Husqvarna Vitpilen 401 model 2024
086 Husqvarna Vitpilen 401 model 2024 naped
087 Husqvarna Vitpilen 401 model 2024 zebatka
088 Husqvarna Vitpilen 401 model 2024
090 Husqvarna Vitpilen 401 model 2024 felga logo
091 Husqvarna Vitpilen 401 model 2024 czerwona lampa
092 Husqvarna Vitpilen 401 model 2024 wyswietlacz
093 Husqvarna Vitpilen 401 model 2024
094 Husqvarna Vitpilen 401 model 2024
095 Husqvarna Vitpilen 401 model 2024
096 Husqvarna Vitpilen 401 model 2024
097 Husqvarna Vitpilen 401 model 2024
098 Husqvarna Vitpilen 401 model 2024
099 Husqvarna Vitpilen 401 model 2024
101 Husqvarna Vitpilen 401 model 2024
Husqvarna Vitpilen 401 model 2024 na zdjêciach - FOTORELACJA

Husqvarna Svartpilen 401 model 2024 na zdjêciach:

001 Husqvarna Svartpilen 401 test 2024
002 Husqvarna Svartpilen 401 model 2024 w tescie
003 Husqvarna Svartpilen 401 model 2024 Lovtza
004 Husqvarna Svartpilen 401 model 2024 jazda
005 Husqvarna Svartpilen 401 model 2024 na drodze
006 Husqvarna Svartpilen 401 model 2024 na ulicy
007 Husqvarna Svartpilen 401 model 2024 serpentyny
008 Husqvarna Svartpilen 401 model 2024 Mariusz Lowicki
009 Husqvarna Svartpilen 401 model 2024 statyka
010 Husqvarna Svartpilen 401 model 2024 prawy bok
011 Husqvarna Svartpilen 401 model 2024 na zdjeciach
012 Husqvarna Svartpilen 401 model 2024 sesja zdjeciowa
013 Husqvarna Svartpilen 401 model 2024 lewy bok
014 Husqvarna Svartpilen 401 model 2024 na szutrach
015 2024 Husqvarna Svartpilen 401
016 Husqvarna Svartpilen 401 model 2024 biale domy
017 gotowa do jazdy Husqvarna Svartpilen 401 model 2024
018 Husqvarna Svartpilen 401 model 2024 w gorach
019 Husqvarna Svartpilen 401 model 2024 prawy profil
020 Husqvarna Svartpilen 401 model 2024 szutrowka
021 Husqvarna Svartpilen 401 model 2024
022 Husqvarna Svartpilen 401 model 2024
023 Husqvarna Svartpilen 401 model 2024
024 Husqvarna Svartpilen 401 model 2024
025 Husqvarna Svartpilen 401 model 2024 lewy profil
026 Husqvarna Svartpilen 401 model 2024
027 Husqvarna Svartpilen 401 model 2024 logo
028 Husqvarna Svartpilen 401 model 2024 oslona wydechu
030 Husqvarna Svartpilen 401 model 2024 detale
031 Husqvarna Svartpilen 401 model 2024 reflektor przod
032 Husqvarna Svartpilen 401 model 2024 klamka
033 Husqvarna Svartpilen 401 model 2024 manetka
034 Husqvarna Svartpilen 401 model 2024 silnik
035 Husqvarna Svartpilen 401 model 2024 chlodnica
036 Husqvarna Svartpilen 401 model 2024 bak
037 Husqvarna Svartpilen 401 model 2024 amortyzator tyl
038 Husqvarna Svartpilen 401 model 2024 podnozek
039 Husqvarna Svartpilen 401 model 2024 podnozek pasazera
041 Husqvarna Svartpilen 401 model 2024 wahacz
042 Husqvarna Svartpilen 401 model 2024 hamulce tyl
043 Husqvarna Svartpilen 401 model 2024 felga logo
044 Husqvarna Svartpilen 401 model 2024 zadupek
045 Husqvarna Svartpilen 401 model 2024 siodlo
046 Husqvarna Svartpilen 401 model 2024 wlew paliwa
047 Husqvarna Svartpilen 401 model 2024 kolo przod
049 Husqvarna Svartpilen 401 model 2024 przednia felga
050 Husqvarna Svartpilen 401 model 2024 tarcza przod
052 Husqvarna Svartpilen 401 model 2024 od spodu
053 Husqvarna Svartpilen 401 chlodnica
054 Husqvarna Svartpilen 401 model 2024 wp apex
055 Husqvarna Svartpilen 401 model 2024 silnik i zawieszenie
056 Husqvarna Svartpilen 401 model 2024 zacisk hamulcowy
057 Husqvarna Svartpilen 401 model 2024 logo
059 Husqvarna Svartpilen 401 model 2024 tlumik
061 Husqvarna Svartpilen 401 model 2024 sprezyna
063 Husqvarna Svartpilen 401 logo
064 Husqvarna Svartpilen 401 model 2024 swiatlo tyl
065 Husqvarna Svartpilen 401 model 2024 kierunkowskazy
066 Husqvarna Svartpilen 401 model 2024 tylna lampa
068 Husqvarna Svartpilen 401 model 2024 kokpit
069 Husqvarna Svartpilen 401 model 2024 przelaczniki
070 Husqvarna Svartpilen 401 model 2024 starter
071 Husqvarna Svartpilen 401 model 2024
072 Husqvarna Svartpilen 401 model 2024
074 Husqvarna Svartpilen 401 model 2024
075 Husqvarna Svartpilen 401 model 2024
076 Husqvarna Svartpilen 401 model 2024
077 Husqvarna Svartpilen 401 model 2024 naped
078 Husqvarna Svartpilen 401 model 2024 zebatka
079 Husqvarna Svartpilen 401 model 2024
080 Husqvarna Svartpilen 401 model 2024
081 Husqvarna Svartpilen 401 model 2024
082 Husqvarna Svartpilen 401 model 2024
083 Husqvarna Svartpilen 401 model 2024
084 Husqvarna Svartpilen 401 model 2024 remus sportowy wydech
085 Husqvarna Svartpilen 401 model 2024 sportowy tlumik
086 Husqvarna Svartpilen 401 model 2024
087 Husqvarna Svartpilen 401 model 2024 wydech remus
089 Husqvarna Svartpilen 401 model 2024
090 Husqvarna Svartpilen 401 model 2024
091 Husqvarna Svartpilen 401 model 2024 lusterko
092 Husqvarna Svartpilen 401 model 2024
094 Husqvarna Svartpilen 401 model 2024
095 Husqvarna Svartpilen 401 model 2024
096 Husqvarna Svartpilen 401 model 2024
097 Husqvarna Svartpilen 401 model 2024 reflektor
098 Husqvarna Svartpilen 401 model 2024
099 Husqvarna Svartpilen 401 model 2024
100 Husqvarna Svartpilen 401 model 2024
101 Husqvarna Svartpilen 401 model 2024
102 Husqvarna Svartpilen 401 model 2024
103 Husqvarna Svartpilen 401 model 2024
104 Husqvarna Svartpilen 401 model 2024
105 Husqvarna Svartpilen 401 model 2024
106 Husqvarna Svartpilen 401 model 2024
107 Husqvarna Svartpilen 401 model 2024
108 Husqvarna Svartpilen 401 model 2024
109 Husqvarna Svartpilen 401 model 2024
Husqvarna Svartpilen 401 model 2024 na zdjêciach - FOTORELACJA
NAS Analytics TAG


NAS Analytics TAG
Zdjêcia

Husqvarna Vitpilen 401 model 2024

001 Husqvarna Vitpilen 401 model 2024 w akcji
NAS Analytics TAG
002 Husqvarna Vitpilen 401 model 2024 jazda
003 2024 Husqvarna Vitpilen 401 na ulicy
004 Husqvarna Vitpilen 401 model 2024 podczas jazdy
005 Husqvarna Vitpilen 401 model 2024 Mariusz Lowicki
006 Husqvarna Vitpilen 401 model 2024 test motocykla
007 2024 Husqvarna Vitpilen 401 Lovtza
008 Husqvarna Vitpilen 401 model 2024 na zakrecie
009 Husqvarna Vitpilen 401 model 2024 akcja
010 2024 Husqvarna Vitpilen 401 dynamika
011 Husqvarna Vitpilen 401 model 2024 lewa strona
012 Husqvarna Vitpilen 401 model 2024 biala
... wiêcej zdjêæ »

Husqvarna Svartpilen 401 model 2024

001 Husqvarna Svartpilen 401 test 2024
002 Husqvarna Svartpilen 401 model 2024 w tescie
003 Husqvarna Svartpilen 401 model 2024 Lovtza
004 Husqvarna Svartpilen 401 model 2024 jazda
005 Husqvarna Svartpilen 401 model 2024 na drodze
006 Husqvarna Svartpilen 401 model 2024 na ulicy
007 Husqvarna Svartpilen 401 model 2024 serpentyny
008 Husqvarna Svartpilen 401 model 2024 Mariusz Lowicki
009 Husqvarna Svartpilen 401 model 2024 statyka
010 Husqvarna Svartpilen 401 model 2024 prawy bok
011 Husqvarna Svartpilen 401 model 2024 na zdjeciach
012 Husqvarna Svartpilen 401 model 2024 sesja zdjeciowa
... wiêcej zdjêæ »
Komentarze
Poka¿ wszystkie komentarze
Dodaj komentarz

Publikowane komentarze s± prywatnymi opiniami u¿ytkowników portalu. ¦cigacz.pl nie ponosi odpowiedzialno¶ci za tre¶æ opinii. Je¿eli którykolwiek z komentarzy ³amie regulamin , zawiadom nas o tym przy pomocy formularza kontaktu zwrotnego . Niezgodny z regulaminem komentarz zostanie usuniêty. Uwagi przesy³ane przez ten formularz s± moderowane. Komentarze po dodaniu s± widoczne w serwisie i na forum w temacie odpowiadaj±cym tematowi komentowanego artyku³u. W przypadku jakiegokolwiek naruszenia Regulaminu portalu ¦cigacz.pl lub Regulaminu Forum ¦cigacz.pl komentarz zostanie usuniêty.

Polecamy

NAS Analytics TAG
.

Aktualno¶ci

NAS Analytics TAG
reklama
NAS Analytics TAG

sklep ¦cigacz

    motul belka motocykle 950
    NAS Analytics TAG
    na górê