Honda Integra - wyższy poziom maxi skutera
Integracja skutera i motocykla według Hondy.
Honda zaprezentowała właśnie owiany dotychczas sporą tajemnicą skuter Integra. Choć nie do końca wiadomo, czy można użyć słowa „skuter”. Sprzęt napędzany będzie dwucylindrowym silnikiem rzędowym oferowanym w dwóch wersjach: o mocy 50 KM i 62 Nm oraz o mocy 47 KM i 60 Nm na potrzebny Europejskiego prawa jazdy kategorii A2. Najważniejszym aspektem technicznym jest zastosowanie podwójnego sprzęgła drugiej generacji, podobnego do tego z VFR1200F. Tutaj także kierowca będzie mógł jeździć na pełnym automacie w trybie sportowym lub normalnym oraz zmieniając przełożenia manualnie za pomocą przycisków na kierownicy. Kolejną ciekawostką jest wał korbowy z czopami przestawionymi o 270 stopni, co jak twierdzi producent i ja mu wierzę ma pozytywnie wpłynąć na satysfakcję kierowcy. Do tego wszystkiego dochodzi system C-ABS i niecałe 30 km na jednym litrze paliwa. Sylwetkę najnowszego wynalazku Hondy przybliżymy wam znacznie obszerniej w ciągu najbliższych dni.


Komentarze 6
Pokaż wszystkie komentarzePół Goldwing - pół marketowy badziew na podwoziu skutera, z automatyczną skrzynią i mocą napędu CD, no k***a brawo.
OdpowiedzBardzo fajny pomysł. Motocyklowe podwozie zapewni nie spotykane do tej pory w skuterach prowadzenia i komfort. Mocy powinno wystarczyć tym bardziej zważając na fakt, że skrzynia DCT ma zupełnie ...
Odpowiedzpomysł fajny. pewnie jeździć będzie wzorowo. tylko dlaczego jest taki KOSZMARNIE brzydki?
OdpowiedzNo ok, może parę koni więcej by się przydało, ale nie przesadzajmy. Nawet z automatyczną skrzynią 50KM to 6-7s do setki, do miasta aż nadto.
OdpowiedzJestem trochę rozczarowany. Kiedy dowiedziałem się że ten nowy silnik honda będzie montować w innych modelach to stwierdziłem że ten silnik wsadzą do modelu Deauville który mógłby być ...
OdpowiedzHmmm, az nie wiem co powiedzieć. koncepcja niegłupia, ciekawe jak to działa w praktyce
Odpowiedz