Ta witryna u¿ywa plików cookie. Wiêcej informacji o u¿ywanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, mo¿na znale¼æ
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj wiêcej tego komunikatu.
Komentarze 66
Poka¿ wszystkie komentarzeDzieki, dzieki tym ludzia ze cos robia a nie tylko mowia... produkuja i staja za tym co wyprodukowali...mieszkam w od kilku ladnych lat juz na zachodzie, jezdzilem na wielu juz motorach ( tez na junaku za mlodych lat , wsk ,mz...) i uwazam ze powinnismy byc dumni ze to co robimy ze to jest nasze ... a nie tylko negowac i krytykowania a to zle a to z chin a a a...musicie stac za polskim produktem i wszastko jedno czy jest dobre czy nie to jest polskie a to zanaczy" musi byc dobre bo polak potrafi"...a myslicie ze niemcy gdzie produkuja samochody , motory czy podzespoly do aut tez w chinach i innych krajach.. to tylko mitos ze sa dobre nie sa az takie super - tez sie psuja a ich tluki mechanic bez komputera nic nie umieja naprawic. kiedys kupowalem niemieckie ale juz od 15 lat posiadam Alfa GTV i GT i jeszcze nic mi sie nie popsulo.sa bardzo dobre . wiec powinnismy byc dumni ze mamy polskiego Junaka...i powoli swoja motoryzacje :-)
OdpowiedzWykup prawa do Harleya, kup chinski motor ,naklej logo Harleya i sprobuj sprzedac w stanach, zobaczysz jak cie potraktuja. Kolego o jakiej "polskiej motoryzacji" mowisz. Od kiedy polacy maja skosne oczy??? To poprostu kolejny spsosob skosnych by wejsc na jeden z europejskich rynkow. To oni stworzyli te motory, oni produkuja, chlopaki z Almotu naklejaja tylko logo na zbiorniki. Co do skladania ich w PL, jesli zamowicie motor w chinach to przyjdzie on rozmontowany w skrzyniach.Trzeba zmontowac samemu.To nie dbalosc o jakosc to ulatwienie i zminimalizowanie usterek w transporcie. Smutne jest ze wiekszosc tu kupuje take tanie teksty.
OdpowiedzChiñski Colt sprzedawa³ siê w Stanach jak ¶wie¿e bu³eczki
OdpowiedzFajna wiedza, zapomnia³e¶ dodaæ, ¿e w takiej samej formie przyje¿d¿a i Junak i Honda. I jedno i drugie jedzie z Chin, maj± zdemontowane ko³a i czê¶æ zewnêtrznego osprzêtu, poniewa¿ musz± swój produkt zmie¶ciæ w standaryzowanych wymiarach opakowañ, aby zachowaæ nisk± cenê za transport. W Chinach mo¿na wyprodukowaæ motocykl zarówno za 300$ jak i za 3000$, tyle ¿e ich jako¶æ bêdzie ró¿na. Tañszy motocykl ma te¿ tañszy osprzêt, ³o¿yska, t³oki, ko³a zêbate. Za jako¶æ trzeba zap³aciæ, a jak siê trzêsie nad ka¿d± z³otówk±, to siê kupuje tani badziew.
Odpowiedz