Dnepr MT-10/36 model 1984 dane techniczne
Opinie użytkowników 2
Pokaż wszystkie opinie » Oceń ten motocykl »
OCENA PODZESPOŁÓW/1-fatalne ... 5-doskonałe/ |
|
|---|---|
| Silnik | 4 |
| Skrzynia biegów | 4 |
| Układ jezdny | 3 |
| Układ hamulcowy | 3 |
| Elektronika | 3 |
| Podatność na drobne usterki | 3.5 |
| Podatność na poważne usterki | 3.5 |
WALORY UŻYTKOWE/1-fatalne ... 5-doskonałe/ |
|
|---|---|
| Komfort | 3 |
| Ergonomia | 3.5 |
| Ekonomiczność | 3 |
| Koszty utrzymania | 3 |
| Stosunek jakość/cena | 4 |
| Zużycie paliwa (l/100 km) | 7 |
PRZYDATNOŚĆ/1-fatalne ... 5-doskonałe/ |
|
|---|---|
| Na ulicę | 3.5 |
| Na miasto | 2 |
| W teren | 5 |
| Do turystyki | 4 |
| Na tor | 2 |
| Do lansu | 5 |
| Do wygłupów | 3.5 |
ZOBACZ RÓNIEŻ:
- Dnepr MT-10/36 model 1983 - dane techniczne
- Dnepr MT-10/36 model 1982 - dane techniczne
- Dnepr MT-10/36 model 1981 - dane techniczne
- Dnepr MT-10/36 model 1979 - dane techniczne
- Dnepr MT-10/36 model 1978 - dane techniczne
- Dnepr MT-10/36 model 1977 - dane techniczne
- Dnepr MT-10/36 model 1976 - dane techniczne
- Dnepr MT-10/36 model 1975 - dane techniczne
Informacje ogólne
Model
Dnepr MT-10/36
Rok
1984
Kategoria
Klasyk
Silnik i przeniesienie napędu
Pojemność skokowa
649 ccm
Typ silnika
Bokser dwucylindrowy
Ilość suwów
4
Moc maksymalna
32.00 KM (23.4 kW)) przy 5600 RPM
Średnica cylindra x skok tłoka
78.0 x 68.0 mm
Wtórne przeniesienie napędu
Shaft drive (cardan)
Podwozie
Hamulec przedni
Bębnowy
Hamulec tylni
Bębnowy
Tagi
Dodaj komentarz
sklep Ścigacz
Polecamy
Aktualności
|
|


Komentarze
Pokaż wszystkie komentarze