Carducci Dual Sport SC3 Adventure - Harleyem w teren?
Czy kiedyś myślałeś, aby wjechać swoim Harleyem w teren? Nie? Cóż, Jim Carducci pomyślał. Kupił Sportstera z 2003 roku jako dawcę silnika (lżejsza jednostka na gumowych mocowaniach) i zaczął bawić się w Auto CAD. Powstał projekt, który wkrótce przeobraził się w coś, co można określić jedynie terenowym Harleyem. Celem było uzyskanie 8 i 10 cali więcej w skoku zawieszeń z tyłu/przodu. Później przyszedł czas na zaprojektowanie i wykonanie aluminiowego zbiornika paliwa o pojemności 15 litrów (uformowany przez Evana Wilcoxa). Zmieniono także wahacz na aluminiowy, zainstalowano GPS, wzmocniono tylną część ramy, a na koniec zamontowano wygodne siedzenie Corbin.
Reklama
Kalendarz dla motocyklisty na rok 2026 Gwiazdy MotoGP.
Duży 42x30 cm. 79 zł WYSYŁKA GRATIS!
Kalendarz motocyklowy na rok 2026 ścienny, przedstawiający najważniejszych bohaterów tego sezonu MotoGP. Marc Marquez, Jorge Martin, Johann Zarco, Raul Hernandez, Fabio Quartararo, Franco Morbidelii, Pedro Acosta, Pecco Bagnaia, Marco Bezzecchi, Alex Marquez i inni w obiektywnie Łukasza Świderka, polskiego fotografa w MotoGP
KUP TERAZ. WYSY£KA GRATIS »
Silnik dostał kit NRHC 1250 cc oraz wałki Andrews N4. Do tego wszystkiego zawieszenie Ohlinsa, 18 i 21 calowe koła Buchanan, wydech Supertrapp oraz mnóstwo drobiazgów, które w mniejszy lub większy sposób przyczyniają się do "uterenowienia". Jim zaznaczył, że podstawą był silnik Sportstera, który ma mnóstwo momentu i charakteru. Co o tym sądzicie? Swoją drogą, czy ktoś jeszcze pamięta o wynalazku zwanym Buell Ulysses? Twór Carducciego wygląda jak obietnica wspaniałej zabawy na piachu.







Komentarze 2
Poka¿ wszystkie komentarzegeneza chopperow siê k³ania... gdy amerykanske ¿o³nierzyki po powrocie z wojny szukali wrazen, kupowali ciezkie HD, choppowali je wyrzucajac wszystko, co niepotrzebne, zeby bylo jak najlzje, ...
OdpowiedzJedyny HD którym chcia³bym je¼dziæ.
Odpowiedz