BMW G 310 GS model 2017 dane techniczne
Opinie użytkowników 2
Pokaż wszystkie opinie » Oceń ten motocykl »
OCENA PODZESPOŁÓW/1-fatalne ... 5-doskonałe/ |
|
|---|---|
| Silnik | 3 |
| Skrzynia biegów | 3 |
| Układ jezdny | 4 |
| Układ hamulcowy | 3.5 |
| Elektronika | 3.5 |
| Podatność na drobne usterki | 3.5 |
| Podatność na poważne usterki | 3.5 |
WALORY UŻYTKOWE/1-fatalne ... 5-doskonałe/ |
|
|---|---|
| Komfort | 3.5 |
| Ergonomia | 4.5 |
| Ekonomiczność | 4 |
| Koszty utrzymania | 4 |
| Stosunek jakość/cena | 4 |
| Zużycie paliwa (l/100 km) | 3 |
PRZYDATNOŚĆ/1-fatalne ... 5-doskonałe/ |
|
|---|---|
| Na ulicę | 4.5 |
| Na miasto | 4.5 |
| W teren | 3.5 |
| Do turystyki | 4 |
| Na tor | 2.5 |
| Do lansu | 2.5 |
| Do wygłupów | 4.5 |
ZOBACZ RÓNIEŻ:
Silnik i przeniesienie napędu
Pojemność skokowa
313 cm3
Typ silnika
jednocylindrowy silnik 4-suwowy, cztery zawory, dwa wałki rozrządu z popychaczami w głowicy, smarowanie z mokrą miską olejową
Moc maksymalna
34 KM (25 kW) przy 9500 obr./min. (wersja ECE)
Maksymalny moment obrotowy
28 Nm przy 7500 obr./min.
Średnica cylindra x skok tłoka
80 mm x 62,1 mm
Zasilanie
Elektroniczny wtrysk paliwa, BMS-E2
System chłodzenia
Chłodzony cieczą
Skrzynia biegów
Synchronizowana 6-biegowa skrzynia biegów umieszczona w obudowie silnika
Wtórne przeniesienie napędu
Łańcuch uszczelniany z-ring z tłumieniem szarpnięć w piaście tylnego koła
Stopień sprężania
10,6:1
Sprzęgło
Sprzęgło wielotarczowe mokre, sterowane mechanicznie
Wymiary i wagi
Wysokość całkowita
1230 mm
Długość całkowita
2075 mm
Szerokość całkowita
880 mm
Rozstaw osi
1420 mm
Wysokość siodła
835 mm (820 mm: z opcją fotela obniżonego, 850 mm: z opcją fotela komfortowego)
Waga motocykla gotowego do jazdy
169,5 kg
Podwozie
Typ ramy
Rurowa rama stalowa z mocowaną na śruby ramą tylną.
Opona przednia
110/80 R 19
Opona tylna
150/70 R 17
Hamulec przedni
Tarczowy z jedną tarczą, średnica 300 mm, zacisk z czterema tłoczkami, mocowanie promieniowe
Hamulec tylni
Tarczowy z jedną tarczą, średnica 240 mm, zacisk pływający jednotłoczkowy
Zawieszenie przód
Widelec teleskopowy „upside down”, Ø 41 mm
Zawieszenie tył
Przestrzenny odlewany wahacz aluminiowy, zamocowany bezpośrednio amortyzator centralny, regulacja naprężenia wstępnego sprężyny
Skok zawieszenia przedniego
180 mm
Skok zawieszenia tylnego
180 mm
Kąt główki ramy
63,3°
Wyprzedzenie
98 mm
Prędkość i przyspieszenie
Prędkość maksymalna
143 km/h
Inne dane
Zużycie paliwa na 100km
3,33 litra
Pojemność zbiornika paliwa
11 dm3
Rezerwa paliwa
ok. 1 dm3
Tagi
Dodaj komentarz
sklep Ścigacz
Polecamy
Aktualności
|
|


Komentarze
Pokaż wszystkie komentarze