tr?id=505297656647165&ev=PageView&noscript=1 BMW G 310 GS model 2017 dane techniczne
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG

BMW G 310 GS model 2017 dane techniczne

Opinie użytkowników 2

Pokaż wszystkie opinie » Oceń ten motocykl »

OCENA PODZESPOŁÓW

/1-fatalne ... 5-doskonałe/
Silnik 3
Skrzynia biegów 3
Układ jezdny 4
Układ hamulcowy 3.5
Elektronika 3.5
Podatność na drobne usterki 3.5
Podatność na poważne usterki 3.5

WALORY UŻYTKOWE

/1-fatalne ... 5-doskonałe/
Komfort 3.5
Ergonomia 4.5
Ekonomiczność 4
Koszty utrzymania 4
Stosunek jakość/cena 4
Zużycie paliwa (l/100 km) 3

PRZYDATNOŚĆ

/1-fatalne ... 5-doskonałe/
Na ulicę 4.5
Na miasto 4.5
W teren 3.5
Do turystyki 4
Na tor 2.5
Do lansu 2.5
Do wygłupów 4.5

ZOBACZ RÓNIEŻ:

Silnik i przeniesienie napędu

Pojemność skokowa
313 cm3
Typ silnika
jednocylindrowy silnik 4-suwowy, cztery zawory, dwa wałki rozrządu z popychaczami w głowicy, smarowanie z mokrą miską olejową
Moc maksymalna
34 KM (25 kW) przy 9500 obr./min. (wersja ECE)
Maksymalny moment obrotowy
28 Nm przy 7500 obr./min.
Średnica cylindra x skok tłoka
80 mm x 62,1 mm
Zasilanie
Elektroniczny wtrysk paliwa, BMS-E2
System chłodzenia
Chłodzony cieczą
Skrzynia biegów
Synchronizowana 6-biegowa skrzynia biegów umieszczona w obudowie silnika
Wtórne przeniesienie napędu
Łańcuch uszczelniany z-ring z tłumieniem szarpnięć w piaście tylnego koła
Stopień sprężania
10,6:1
Sprzęgło
Sprzęgło wielotarczowe mokre, sterowane mechanicznie

Wymiary i wagi

Wysokość całkowita
1230 mm
Długość całkowita
2075 mm
Szerokość całkowita
880 mm
Rozstaw osi
1420 mm
Wysokość siodła
835 mm (820 mm: z opcją fotela obniżonego, 850 mm: z opcją fotela komfortowego)
Waga motocykla gotowego do jazdy
169,5 kg

Podwozie

Typ ramy
Rurowa rama stalowa z mocowaną na śruby ramą tylną.
Opona przednia
110/80 R 19
Opona tylna
150/70 R 17
Hamulec przedni
Tarczowy z jedną tarczą, średnica 300 mm, zacisk z czterema tłoczkami, mocowanie promieniowe
Hamulec tylni
Tarczowy z jedną tarczą, średnica 240 mm, zacisk pływający jednotłoczkowy
Zawieszenie przód
Widelec teleskopowy „upside down”, Ø 41 mm
Zawieszenie tył
Przestrzenny odlewany wahacz aluminiowy, zamocowany bezpośrednio amortyzator centralny, regulacja naprężenia wstępnego sprężyny
Skok zawieszenia przedniego
180 mm
Skok zawieszenia tylnego
180 mm
Kąt główki ramy
63,3°
Wyprzedzenie
98 mm

Prędkość i przyspieszenie

Prędkość maksymalna
143 km/h

Inne dane

Zużycie paliwa na 100km
3,33 litra
Pojemność zbiornika paliwa
11 dm3
Rezerwa paliwa
ok. 1 dm3
Tagi
Komentarze
Pokaż wszystkie komentarze
Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Ścigacz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z komentarzy łamie regulamin , zawiadom nas o tym przy pomocy formularza kontaktu zwrotnego . Niezgodny z regulaminem komentarz zostanie usunięty. Uwagi przesyłane przez ten formularz są moderowane. Komentarze po dodaniu są widoczne w serwisie i na forum w temacie odpowiadającym tematowi komentowanego artykułu. W przypadku jakiegokolwiek naruszenia Regulaminu portalu Ścigacz.pl lub Regulaminu Forum Ścigacz.pl komentarz zostanie usunięty.

sklep Ścigacz

    Polecamy

    NAS Analytics TAG

    Aktualności

    NAS Analytics TAG
    NAS Analytics TAG

    KONTAKT Z REDAKCJĄ

    na górę