BETA oficjalnie na polskim rynku
Motocykle włoskiej marki BETA są już do zdobycia w Polsce - i nie chodzi tylko o modele trialowe. Za pośrednictwem myślenickiego importera, firmy Anfir, można już także i u nas nabyć cały przekrój motocykli z Toskanii. A wbrew utartym u nas opiniom jest w czym wybierać. Oprócz trialówek BETA przygotowała na ten rok kilka ciekawych pozycji enduro.
Podstawowa seria RR 4T Standard to sprzęty o pojemności od 400 do 525ccm i już seryjnie jest ona dość bogato wyposażona. W jednośladach znajdziemy podzespoły takich producentów jak Excel czy Marzocci. Mimo tego dużo ciekawej zapowiadają się endurówki z linii RR 4T Racing. Przednie widelce Marzocci 50mm, czerwone półki z lekkich stopów, wydech LeoVince, karbonowe osłony ramy czy płyta pod silnik - to tylko początek długiej listy wyposażenia. Wersja wyścigowa obejmuje motocykle RR 450 i RR 525. Dostępne są także modele Supermoto, budowane na bazie sprzętów endurowych.
Inna propozycją jest BETA Urban. Ten maluch napędzany chłodzonym powietrzem czterosuwowym silnikiem o pojemności, w zależności od wersji, 125 lub 200ccm sprawia bardzo pozytywne wrażenie. Dynamiczny wygląd, niska waga (poniżej 110kg) i spalanie, które według zapewnień producenta, nie powinno przekroczyć 4L. Urban wydaje być się świetną alternatywą dla poszukiwaczy miejskich wrażeń, jednak jak to w naszym kraju bywa, zapewne nie będzie cieszył się zbyt dużą popularnością. Zwłaszcza, jeśli w parze z młodzieżowym designem nie pójdzie młodzieżowa cena.
Czy motocykle BETA znajdą uznanie na polskim rynku? Jak zawsze, wszystko zależy od ceny, dostępności części i przede wszystkim, od jakości motocykli.
Źródło: BETA
|



Komentarze
Pokaż wszystkie komentarze