tr?id=505297656647165&ev=PageView&noscript=1 Aprilia RSV 1000R
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
motul belka motocykle 950
NAS Analytics TAG
motul belka motocykle 420
NAS Analytics TAG

Ten flagowy model w ofercie Aprilii, to prawdziwy demon na torze. Obraz tego motocykla, choć oparty tylko i wyłącznie na wrażeniach wyniesionych z toru wyścigowego, daje spore wyobrażenie o potencjale drzemiącym w tej maszynie.
Na torze bardzo przyjemnie zaskakuje zawieszenie motocykla. Działa ono bardzo precyzyjnie, pozwalając na niesamowite złożenia, przy jednocześnie wzorowej stabilności i precyzji kierowania. Szybkie wyjścia z łuku nie powodują pełnego oburzenia reakcji tylnej opony, ani nie zdradzają skłonności do shimmy. W moim odczuciu z zawiasów RSV dałoby się zrobić jeszcze lepszy użytek, gdyby tylko ekipa Aprilii pozwoliła na dostosowanie ich do warunków torowych. Okazało się jednak, że maszyny mają pozostać na fabrycznych ustawieniach, przez co przy ostrych hamowaniach pojawiało zbyt mocne nurkowanie przodu, a pokonanie szykany przed małą trybuną przypominało operowanie pojazdem dostawczym.

NAS Analytics TAG

Wspaniałe hamulce sąw tym motocyklu standardem i życzyć można każdemu motocykliście, aby w seryjnej maszynie dysponował taką silą hamującą, taką precyzją oraz tak dobrym „czuciem" tego, co się dzieje z przednim kołem w czasie heblowania. Nic dodać, nic ująć.
Widlasta dwójka o kącie rozwarcia cylindrów 60o zapewnia moc wrażeń. 143 KM i morderczy moment obrotowy robią swoje tak na wyjściach z łuków, jak i na prostych. Ten silnik przeznaczony jest raczej dla doświadczonych jeźdźców. Brak antihoppingu sprawia, że zbyt szybka redukcja doprowadzić może do uślizgu tylnego koła przed samym wejściem w zakręt, a tego przecież nie chcemy. Sprawna zmiana biegów wymaga doświadczenia. Moim skromnym zdaniem tutaj Aprilia ma co poprawiać. „Niechlujne" zmienianie przełożeń bez użycia sprzęgła, często praktykowane na torze, prowadzić może do wypadania 3-ego biegu.

Generalnie rzecz biorąc RSV 1000R to wspaniała maszyna do jazdy po torze.Tzw. „fun factor" w jej przypadku jest na bardzo wysokim poziomie. Trudno porównywać ten motocykl do japońskich litrów, ponieważ jest to maszyna od nich tak bardzo odmienna, że bezpośrednie porównanie z góry skazane jest na niepowodzenie.

NAS Analytics TAG


NAS Analytics TAG
Zdjêcia
Aprilia RSV 1000R wyscigAprilia RSV 1000R w trasie
NAS Analytics TAG
Aprilia RSV 1000R jazdaAprilia RSV 1000R ostry zakret
Aprilia RSV 1000R przodAprilia RSV 1000R z tylu
Aprilia RSV 1000RAprilia RSV 1000R factory
Komentarze
Poka¿ wszystkie komentarze
Dodaj komentarz

Publikowane komentarze s± prywatnymi opiniami u¿ytkowników portalu. ¦cigacz.pl nie ponosi odpowiedzialno¶ci za tre¶æ opinii. Je¿eli którykolwiek z komentarzy ³amie regulamin , zawiadom nas o tym przy pomocy formularza kontaktu zwrotnego . Niezgodny z regulaminem komentarz zostanie usuniêty. Uwagi przesy³ane przez ten formularz s± moderowane. Komentarze po dodaniu s± widoczne w serwisie i na forum w temacie odpowiadaj±cym tematowi komentowanego artyku³u. W przypadku jakiegokolwiek naruszenia Regulaminu portalu ¦cigacz.pl lub Regulaminu Forum ¦cigacz.pl komentarz zostanie usuniêty.

motul belka motocykle 420
NAS Analytics TAG

Polecamy

NAS Analytics TAG
.

Aktualno¶ci

NAS Analytics TAG
reklama
NAS Analytics TAG

sklep ¦cigacz

    motul belka motocykle 950
    NAS Analytics TAG
    na górê