Ta witryna u¿ywa plików cookie. Wiêcej informacji o u¿ywanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, mo¿na znale¼æ
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj wiêcej tego komunikatu.
Komentarze 4
Poka¿ wszystkie komentarzeA podobno BMW siê nie psuj±, to jest domena w³oskich maszyn.... A pierdopêdy z Monachium s± najlepsze, najtañsze, najlepiej wyposa¿one, jad±c nimi jedyne co pozostaje to delektowanie siê cudown± krzyw± momentu obrotowego, nic tylko je kupowaæ......
OdpowiedzA masz bejcê czy smaruje Ci sko¶na konkurencja a mo¿e obudzi³e¶ siê koñskim ³bem w ³ó¿ku? Psuj± siê jak ka¿de, ceny maj± chore, serwis w Polsce poni¿ej krytyki - sam je¿d¿ê swoj± do Berlina ale ale ale...zarobisz, poje¼dzisz, pogadamy.Na razie strzykaj jadem frustracie, a ja bêdê swoj± dalej pomyka³ i chwilowo nie zamieniê na producentów ¿a³uj±cych stalowych oplotów, chyba, ¿e w koñcu wymy¶l± now±, lepsz± AT ale jako¶ siê nie zanosi... Tak przy okazji, artyku³ nigdzie nie sugeruje psucia siê serii K w standardzie, je¶li chodzi o Makaroni, to czemu przedstawiciel Ducata na Polskê siê zmieni³ a i z oferty paru salonów monsterki i sp. poznika³y? Je¶li ju¿ siê trzymamy faktów to bejce robi± w Berlinie nie w Monachium w dzielnicy zwanej Spandau, ale Ty pewnie nawet nie wiesz gdzie to jest...
OdpowiedzAle przeciez powszechnie wiadomym jest, ¿e najlepsze to jednak sa japoñskie motocykle z lat 19993 -95 z przebiegiem co najmniej 120 000 km. A limitowane wersje, zawiniête na latarni szczególnie sa cenione wsród naszych "znawców" Wszystkie nowe Beemki to szmelc dla bogatych frajerów I nikt mi nie wmówi, ¿e czarne jest czarne ,a bia³e jest bia³e
Odpowiedzbez sensu siê unosisz, nie zrozumia³e¶ komentarza kolegi. Opisa³ tylko to co lansuje jedno z czasopism motocyklowych niemieckiego pochodzenia. Ich testy porównawcze to ¶miech na sali - zawsze wygrywa BMW. Co do beemek to nie wypowiadam siê na temat cech u¿ytkowych, co do stylu to dla mnie padaczka. Zatrzymali siê na epoce kamienia ³upanego (np przednia lampa w stylu gixxer K3). Japonia równie¿ ostatnio ssie, Suzuki stoi w miejscu, Yamaha siê cofa, ale Kawasaki ca³kiem nie¼le sobie radzi.
OdpowiedzWygrywaj± bo s± najlepsze je¶li chodzi o jazdê i trwa³o¶æ. Je¼dzi³e¶ kiedy¶ BMW ? Gdyby¶ sprawdzi³ nie mia³ by¶ w±tpliwo¶ci.
Odpowiedzno powiem wam ze jak normalnie 3/4 motocyklewej prasy tego swiata przepowadza testy i wychodza bardzo podobnie i generalnie BMW wygrywa bardzo czesto to nie jest jakas sciema. Co od designu to mnie sie podoba, przynajmniej sie wyroznia z tlumu a co ostatnio zaobserwowalem to raczej w Japoni zaczynaja kopiowac niemiecki design np VFR1200 - K1300S i rozwiazania techniczne, ktore zawsze jakims dziwnym trafem wyprzedzaja konkurencje o krok. Co do niezawodnosci to powiem tak mam K1300S i popsul mi sie wlacznik migacza jak do tej pory a mam go od nowosci. moto ma 2lata i 20tys km przejechane. nie wiem czy to oznacza ze motor jest awaryjny czy nie, ale powiem ze go nie oszczedzam i nie zamienie na zaden inny... hehe masterpiece of engineering!
Odpowiedz