Ta witryna u¿ywa plików cookie. Wiêcej informacji o u¿ywanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, mo¿na znale¼æ
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj wiêcej tego komunikatu.
Komentarze 9
Poka¿ wszystkie komentarze675, 675, 675....nie ma sie nad czym zastanawiac i wybierac sposrod klasy 600... Daytona poustawiala wszystkich w 2006 roku i nadal pokazuje gdzie ich miejscie:P nie cbr, nie gsxr, nie zx, r6, tylko 675:)
Odpowiedz675, to taki sprzêt co nie wygrywa na torach podczas wy¶cigów a podczas jazdy po mie¶cie wyrywa ³okcie ze stawów - dziwna sprawa - na co to komu...?! No i ta jako¶æ pod psem ... - cha³a!!! Czym tu siê chwaliæ? Trzema garami?! I to ju¿ wszystko ...? Syf nie wart uwagi!
OdpowiedzNie no ch³opaku wybacz ale pieprzysz g³upoty. Szkopek w WMP na czym wygra³? Na D675 z fabrycznym zawieszeniem ;) U mnie na razie 4000 zrobione, pierwszy komplet opon zdarty, dajê na niej jak tylko mogê i jak dot±d nie mam zastrze¿eñ. To tak a proos jako¶ci. Jak nauczysz sie je¼dziæ to Ci motocykle nie bêd± wyrywa³y ³okci ze stawów. pozdrówka
OdpowiedzPiêkny Kawalerze! Szkopek, to Szkopek wygra³by na ka¿dym moto, nawet na ETZ251. Drugie primo - 675 w klasie 600, to zawsze przewaga. I trzecie primo i ultimo ;-) - cienko pierdzisz skoro opony zdar³e¶ dopiero po 4tys km. Sam ¶rodek zdar³e¶ od tego "dawania", czy po prostu wymieni³e¶ razem z olejem na I-szym przegl±dzie ...? ;-)
Odpowiedzdobra: ad szkopek: pieprzenie, ad 675/600 - 3 cylindry s±, widzisz róznice? - pieprzenie, ad opony: pieprzenie kto ci powiedzia³ ¿e po 4k zdar³em ;) 4k zrobi³em Dayton± na torze. eeee do **** takie forum nie mo¿na sie umówic z takim hayaman'em a mini test cbr vs daytona.
OdpowiedzNo pewnie. Znajomy kupi³ nówkê w salonie. Po 4000 km wypada dwójka a silnik poci siê w kilku miejscach. A go¶æ je¼dzi bardzo normalnie bez szaleñstw. Poza tym co¶ czêsto siê zacieraj± te 675 ;)
OdpowiedzNio... bardzo czêto. Siê dok³adnie JEDNA zatar³a zabrana na Poznañ i katowana tam od nowo¶ci. Testarzy zabrali j± na tor z przebiegiem 0 km i pojechali j± na maxa. Jak siê mia³± nie zatrzeæ.
OdpowiedzA Ty przepraszam by³e¶ tam ze mn±, bo sobie jako¶ nie przypominam ... Niech ci siê tam sprawuje ta twoja sztuka jak najlepiej. Na marginesie, motor toru nie widzia³, za to serwis dwukrotnie. Ostatni "angol" jakiego kupi³em!
Odpowiedzhmm... To dziwne, bo mam znajomego, który regularnie katuje daytonê na torze i nie ma takich problemów, pomimo, ze warunki s± wrêcz extremalne. Mo¿e ¼le dociera³? Jedyne co mi siê nie podoba w tym motocyklu to dostêpno¶æ czê¶ci w porównaniu z japoñczykami.
Odpowiedz