2014 Kawasaki Z1000SX ju oficjalnie!
Kawasaki właśnie oficjalnie zaprezentowało odświeżoną wersję sportowego turystyka Z1000SX. Główną zmianą jest zastosowanie kontroli trakcji KTRC znanej z flagowego ZX-10R z trzema stopniami działania. Oprócz tego Zet dostał zmienne tryby pracy silnika. Na tym zmiany sie nie kończą. Poprzednia wersja, a konkretnie jej kufry były często krytykowane za dziwny kształt i problemy z upchnięciem w nich kasku. Teraz ma się to zmienić, bowiem zastosowano zupełnie nowe, 28 litrowe kufry, których wg. zapewnień producenta kask integralny mieści się bez problemu.
Jeśli chodzi o podwozie, zastosowano drobne zmiany w ustawieniach zawieszenia oraz dodano pokaźne pokrętło do regulacji tylnego zawiasu. Z1000SX ma też nowe zaciski hamulcowe Tokico monoblock. Jeśli chodzi o design, nie zmieniło się zbyt wiele, ale chyba nie można tego uznać za coś złego, prawda?
Yasushi Kawakami z działu marketingowego Kawasaki powiedział o nowym Z1000SX:
"Z tak dużym gronem odbiorców Z1000SX zdołał zebrać zarówno fanów supersportów i turystyków. Dzięki wielu modernizacjom, które zastosowaliśmy w modelu 2014 jesteśmy pewni, że uda się nam zachować czołową pozycję w segmencie sportowych turystyków".
|
|


















Komentarze 4
Poka wszystkie komentarzeKawasaki tym modelem oraz Z 800 zamyka gby tym, ktrzy jeszcze czepiaj si tej zacnej marki. Miaem okazj na krtk jazd Z 800 i powiem tak: cudo! Czu, e ma si pod tykiem bardzo nowoczesn ...
Odpowiedzb. fajny i poprzedni i ten, szkoda tylko ze ciezki
OdpowiedzPikny! Dla mnie Kawa wysza ju na pozycj lidera wrd japoskich marek. Czu wieo :)
Odpowiedzna zdjeciu 8 widac jak tlumik dmucha prosto w kufer, ciekawe czy go przytopi czy nie?
Odpowiedz