2013 BMW F800GT - w dalekie trasy
BMW dość spokojnie zapowiadało nowy motocykl z serii F. Wiadomo było, że sprzęt będzie przeznaczony specjalnie w dalsze trasy i takie też będzie miał wyposażenie. W ten oto sposób dostajemy uzupełnienie segmentu Sport Touring. F800GT będzie miało taki sam silnik jak pozostałe motocykle tej serii, czyli dwucylindrową rzędówkę o pojemności 798 cm3 z tym, że tutaj rozwijać będzie ona 90 KM w porównaniu do 82KM z F800ST. Przeniesienie napędu będzie się odbywać za pomocą pasa napędowego.
F800GT jest fabrycznie wyposażony w ABS, natomiast za kontrolę trakcji ASC tradycyjnie trzeba będzie dopłacić. Podobnie jak za elektronicznie regulowane zawieszenia ESA. BMW F800GT ma pełny zestaw odświeżonych owiewek, wyższą kierownicę, zmienioną lokalizację podnóżków i wszystkie turystyczne patenty, do których Niemcy nas już przyzwyczaili. Jeśli chodzi o design, na pewno nie ma tutaj szokującej rewolucji, ale widać, że wzornictwo zostało wyraźnie odświeżone.
|
|














Komentarze 5
Poka wszystkie komentarzeUsypiacz. Wskazany w wieku powyej 70 l. ps. design faktycznie bezjajeczny, jak niektre nowe hondy
OdpowiedzNoo cudowny motocykl, ju widz jego alunki na dalekich drogach bliskiej Bugarii, koo Sofii na przykad, co ja plot! Na Kaszubach:) tak przy okazji, jak i za dnia tak i po zmierzchu te ledowe ...
OdpowiedzCo ty bredzisz. Kup sobie star yamaszk i nie narzekaj
Odpowiedznie popisali sie. motocykl jest starsznie bezplciowy. pozamono wahaczem i pasem napedowym nie znajduje w tym motocyklu nic ciekawego ale to zdje sie juz bylo w poprzednim modelu osiemsetki... ...
OdpowiedzFajna ta beemka, gdyby jeszcze cenowo bya bardziej przyjazna dla polskich portfeli...
OdpowiedzO ile Ducati rozczarowalo mnie nowa mala Multistrada... tfuu.... Huperstrada... to BMW idealnie wpasowalo sie w moje gusta/potrzeby tym motocyklem. Klasa srednia z roku na rok, rosnie w sile.
Odpowiedz