Ta witryna u¿ywa plików cookie. Wiêcej informacji o u¿ywanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, mo¿na znale¼æ
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj wiêcej tego komunikatu.
Komentarze 30
Poka¿ wszystkie komentarze100% zgoda, z tym ¿e 4-5 ty¶ obrotów to ¿adne katowanie:) Cebuli poniewa¿ brakuje szósteczki na trasê to przy 130 km/h ju¿ jest 4 ty¶ z groszami wiêc to rzeczywi¶cie norma:) gorzej jak kto¶ odpala silnik i chce te 130 stopni oleju osi±gn±æ po 3 minutach jazdy... "wszystko jest dla ludzi" tylko z rozs±dkiem, honda te¿ mo¿e siê czasem pokrêciæ do 9 ty¶. a tak bajda³ej kto mi mo¿e powiedzieæ dlaczego przednie ko³o strasznie ciê¿ko siê obraca po wymianie p³ynu ham. cholera nie odpowietrzyli uk³adu? za du¿e ci¶nienie - za du¿o wlali p³ynu? tarcze przymarz³y?;)) dziêki!
Odpowiedzapropos hamulcow to napewno jedna z rzeczy ktora wymieniles. kupilem sobie do sevenki termometr oleju wkrecany zamiast zwyklego bagnetu, bardzo przydatna rzecz, gdy olej ma 60 stopni wiem ze moge zaczac jezdzic bardziej dynamicznie, tak sobie tu piszemy i az mnie cholera bierze ze na dworze mroz a sevenka stoi w garazu i sie kurzy :)
Odpowiedzja moj± od czasu odebrania z serwisu (tydz temu) ju¿ 5 razy odwiedza³em i pogadali¶my se;)) heh z tym term niez³y pomys³:) a podobno mia³o siê ocieplaæ... dobrze ¿e na narty jade za nied³ugo! a serwis dostanie zjebke!! bo skoro w samochodzie to nie jest filozofia to w motorze tym bardziej chyba;)
Odpowiedz