Ta witryna u¿ywa plików cookie. Wiêcej informacji o u¿ywanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, mo¿na znale¼æ
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj wiêcej tego komunikatu.
Komentarze 2
Poka¿ wszystkie komentarzeFakty sa takie, ze to chinski produkt oferowany pod szyldem znanej upadlej europejskiej marki. Jesli cos pojdzie nie tak, zwina brand i kupia sobie nastepny zamiast konsekwentnie pracowac na wlasna reputacje. Opcji jest wciaz sporo: Bimota, Ariel, BSA, Sarolea, Matchles itd. O ile wiem, to Malaguti i Jawa juz znalazly nabywcow. Krotko mowiac Benelli to farbowany lis, a to nie budzi szacunku ani zaufania. A czy mozna inaczej? 10 lat temu przeklinalem swoj modem Huaweia i zarzekalem sie, ze nic od nich nie kupie. Teraz nosze w kieszeni ich smartfon i jestem gotow kupic ich kolejny produkt. W dziedzinie motocykli chyba tylko Bajaj, Hyosung i Kymco pracuja od lat na wlasna rozpoznawalnosc i wlasny rachunek.
OdpowiedzJu¿ prawie by³o bankructwo Benelli, jak chiñski w³a¶ciciel uzna³, ¿e p³atno¶ci za podzespo³y od europejskich poddostawców mo¿na opó¼niæ tak samo jak w Chinach. Ale Chiñczycy wyci±gnêli portfel i uregulowali rachunki. Ten sam koncern jest w³a¶cicielem Volvo, a jako¶ nie s³ychaæ, ¿eby kto¶ nazwa³ obecnie produkowane Volvo chiñszczyzn±, a s±dz±c po lorach dowo¿±cych kolejne partie nowych XC i S do salonów, popularno¶æ nawet ro¶nie.
OdpowiedzTu siê akurat zgadzamy. Nikt nie wie co Chiñczycy zrobi±, je¶li im nie wyjdzie z Benelli, niestety. Póki co jednak, motocykle s± o niebo lepsze od Junaków i ROmetów. Te¿ Chiny, a ró¿nica kilku nastu klas.
Odpowiedz