Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
generalnie chodzi o to zeby siła dociskowa wywierana przez powiedzmy skrzydło była jak najnizej nawet nie na os koła ale na felge przykładu z zycia takiego systemu ci niepodam bo wymyslilem to sobie stojac w kolejce do kasy w markecie oczywiscie jak wsyztkie systemy aerodynamiczne im wolniejszy bedzie zakret tym siła bedzie mniejsza mozna by to skorygowac jak zawwsze elektroniczne sterowanymmi skrzydlami ale to kolejne komlkacje systemu koszty i kolejne zrzeczy mogace sie popsuc tak czy owak załozyłem sobie ze masz ramie jakgdyby nasteone lage obok standardowej mowa o zawieszeniu przednim wiec ta laga z wysowanym skrzydłem ma mocowanie własnie na ladze z jednej str i jest to dluzsze ramie a w mejscu gdzie sie zaczyna skrzydło na dole jest mocowanie na krotsze ramie idace do felgi i to ramie krotkie opera sie o felge na rolce z boku i ta rolka dociska felge poprzez wysowane skrzydlo z boku ktore by sie wysowalo tylko w mocnym złozeniu nad tym juz by musial czuwac caly system elektroniczny zyroskopy akcelerometry itd musialby byc i na przednej i na tylnej osi wadomo musialby by brac rozkald mas wmotocyklu wraz z jedzcem itd generalne dzieki temu krotkiemu ramieniu o ktorym pisalem wiekszosc docisku poszlaby na opone i felge a mała czesc na dlzusze ramie przymocowane do lagi pierwotnej masy nieresorowane ok wzroslyby pewnie ale i tak motocykl pokonujac zakret w spsosb sportowy bylby szybszy teoretycznie niz bez tego systemu mocujac skrzydlo docskoe z tylu i przodu motocykla im wyzej jest tym gporzej z racji tego ze jak wiadomo docisk pojdzie na opone ale tylko do momentu w ktorym kierowca bedzie go dawal rade "łamać" wec by musal strasznie walczyc z maszyna a to co se wymyslilem dawaloby nacisk max nisko kierowca niewalczyl by o zlamanie motocykla sila prostujaca motocykl z zlozenia bylaby bardzo mała tzn teoretyczne wsyztko ale raczej by działalao opłacalnosc? niemam pojecia wraz z rozwojem projektu uproszeniem go wykrozystaniem lekkich weglowych materalow i produkcji seryjnej pewnie by zaczelo sie oplacac;P