Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
zarówno to ze bedzie spalal mniej na jednostke czasu jak i to ze predkosci przelotowe teoretyczne beda mniejsze bo napewno nie na autobanie przeciez ten motocykl bedze chyba szybszy chodz o vmax bo o przyspuezzenie to kilka razy szybszy bedie mial wiekszy vmax niz smiglowec ztym silnikem ale zakaldajac ze beda mniejsze dodajac do tego znaczne mniej obcazony silnik ze wzgledy na kilkarazy mniejsza mase motocykla wzgledem smiglowca przy odpowiednio dobranych rpzelozeniach spalanie bedze duzo nizsze 100 litrow w 1 h lotu przy rpedkosci 200 km/h to 50 ltrow na 100 km w tym motocyklu spalanie bedzie na poziomie pewnie jakis srednio 20 a na maxa niewiem wysokie pewnie za to osagi beda porazajace 420 km jesli bedzie wazyl tyle co stary y2k czyli chyba ok.250 kg full bak to nam da 1260 km/tone z 80 kg kierowca dla porownania bmw s1000 rr ma ok 720 km/tone moc bezwzgledna w tym y2k o wiele wieksza im wyzsza predkosc bedzie tym jeszcze roznica bedzie se dodatkowo poglebiac pocisk w sam raz na autobahny