Ta witryna u¿ywa plików cookie. Wiêcej informacji o u¿ywanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, mo¿na znale¼æ
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj wiêcej tego komunikatu.
Komentarze 8
Poka¿ wszystkie komentarzeZgadzam siê z Wami, ale jedno nie wyklucza drugiego. BMW na papierze wygl±da bardzo dobrze, ma wiêcej mocy i jako motocykl stockowy ¶wietnie sobie radzi w ró¿nych seriach. Jednak¿e ju¿ jako superbike gdzie¶ kres jego mo¿liwo¶ci zosta³ osi±gniêty i jak to siê mówi wy¿ej nie podskoczy. S± motocykle które katalogowo maj± mniej mocy, mniej elektroniki, ale stanowi± lepsz± bazê do budowy motocykla WSBK. A je¶li chodzi o moje preferencje motocykla szosowego to móg³bym je¼dziæ na ka¿dym litrze ;) i pewnie przy zakupie nie kierowa³bym siê wynikami z WSBK. Chocia¿ s± modele na których czuje siê bardziej komfortowo (je¶li chodzi o zaufanie do motocykla, wyczucie) i ciê¿ko mi wyt³umaczyæ z czego to wynika.
OdpowiedzMo¿esz mieæ racjê; ale ja my¶lê, ¿e równie¿ spore znaczenie ma brak fabrycznego teamu BMW. A z moc± apropos na nowym seryjnym BMW S1000RR na silniku zmierzono 212 KM :) BMW podaje bodaj¿e 199. Hamowania DynoJet 250.To znaczy, ¿e na kole ma ponad 190 KM czyli tyle co inne s³absze sporty na silniku. A jeszcze jak dojdzie do³adowanie dynamiczne :) Oczywi¶cie ró¿nica 10 KM przy 200 KM to nie to samo co ró¿nica 10 KM przy 30 KM.
Odpowiedz