Ta witryna u¿ywa plików cookie. Wiêcej informacji o u¿ywanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, mo¿na znale¼æ
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj wiêcej tego komunikatu.
Komentarze 10
Poka¿ wszystkie komentarze¯eby co¶ takiego mia³o sens musia³oby kosztowaæ kilka tysiaków mniej. Wola³bym jednak dop³aiæ te 3 tysiaki do YBR czy CB ¿eby nie mieæ rozregulowanych linek, kiepskiego lakieru i spawów. Jak kto¶ ma zamiar poje¼dziæ d³u¿ej takie rzeczy maj± duze znaczenie. A jak kto¶ chce poje¼dziæ rok, dwa... to tym bardziej warto dop³aciæ do japoñca i sprzedaæ go potem za godziw± kasê
OdpowiedzBrak odpowiedzi do tego komentarza