Ta witryna u¿ywa plików cookie. Wiêcej informacji o u¿ywanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, mo¿na znale¼æ
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj wiêcej tego komunikatu.
Komentarze 10
Poka¿ wszystkie komentarze"Z biegiem lat lekki i porêczny jednocylindrowiec obrasta³ w kilogramy. W roku 1989 doczeka³ siê nawet wersji Super Ténéré, posiadaj±cej dwucylindrowy silnik, wa¿±cej tyle, ile ma³e auto dostawcze i de facto zrywaj±cej z terenowym wizerunkiem na rzecz kanapowo-turystycznego charakteru." Piszecie to o maszynie która zdominowa³a rajd dakarna na lata (wgra³a jakie¶ 7 razy robi±c sobie tylko dwie przerwy w wygrywaniu na rzecz Cagivy Elefant). Pojawienie siê xtz 750 sprawi³a, ¿e Honda nie mog³a podnie¶æ ³ba. Owszem ST nie by³a lekka, ale w dobrych rêkach wymiata. Nie uwa¿am siê za dobrego zawodnika, ale zdarzy³o siê parê razy, ¿e przeje¿d¿a³em przez takie przeszkody, ¿e sam nie mog³em w to uwierzyæ. Mia³em j± przez 3lata, to sprzêt potrafi±cy bardzo du¿o, ale wymagaj±cy jeszcze wiêcej. Je¿eli nie radzisz sobie z ni± w terenie, to raczej problem tkwi w tobie.
OdpowiedzBrak odpowiedzi do tego komentarza