tr?id=505297656647165&ev=PageView&noscript=1 Yamaha Giggle
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG

Yamaha Giggle

Autor: Bunny 2006.11.15, 09:17 7 Drukuj

Giggle - czyli z angielskiego ‘chichot'. Na pierwszy rzut oka nazwa trafiona wręcz idealnie. Wystarczy jednak dokładniej przeanalizować sylwetkę nowego dziecka Yamahy, by przekonać się, że jest to jedynie drobna złośliwość konstruktorów.

Yamaha i 4-suw w 50ccm silniczku skutera? Do niedawna wydawało się to absurdalnym stwierdzeniem, jednak Japończycy stworzyli Giggle - miejskiego ‘potworka'.

NAS Analytics TAG

Cylinder chłodzony jest cieczą. Trzy zawory (dwa dolotowe, jeden wylotowy) to także rzadko spotykane rozwiązanie, które na celu ma nie tylko wzrost właściwości napędowych jednostki, ale także wywiera znaczący wpływ na redukcję emisji spalin. Kolejny plus dla Yamahy to elektroniczny wtrysk paliwa stworzony przy współpracy z Mikkuni. Jednostka napędowa osiąga 2,9KM przy 6000obr/min. Zbiornik paliwa pomieścić może 4,5l paliwa.

Zawieszenie przednie to hydrauliczny amortyzator o skoku 58mm. Z tyłu mamy pojedynczy wahacz o skoku 56mm. Japończycy postawili Giggle na 10-cio calowych kołach z gumami 120/90. Hamulce to niestety tylko bębny o średnicy 110mm.

W poruszaniu się po miejskiej dżungli pomoże nam w pełni automatyczna skrzynia biegów oraz automatyczne suche sprzęgło. Napęd na tylne koło przenoszony jest paskiem klinowym, co zapewni cichą i właściwie bezobsługową pracę. Przy poruszaniu się po mieście pomaga również wygodna, wyprostowana pozycja za sterami. Siedzenie jest usytuowane na wysokości 747mm, więc nasza widoczność nie będzie ograniczona.

Styliści, którzy stworzyli Giggle, nadali mu wizerunek pojazdu w stylu retro, przy czym, jak zapowiada producent, ma być bardzo funkcjonalny. Dość osobliwe nadwozie, z dużą lampą przednią oraz ciekawie wyprofilowanym schowkiem pod siedzeniem o pojemności 33 litrów, na pewno będzie przyciągało wzrok przechodniów.

Ciekawie jest także za sterami Yamaszki. Rurkowa, szeroka kierownica i czytelne, skromne zegary sprawiają wrażenie dużej przestrzeni, jaką ma kierowca. Interesujące jest także rozwiązanie zabezpieczenia antykradzieżowego. Dziurka od kluczyka jest ‘zatrzaskiwana' magnetyczną zaślepką, która po zbliżeniu kluczyka w którym umieszczony jest czujnik, odchyla się i umożliwia włożenie go do stacyjki.

Atrakcyjne połączenie prostoty i ergonomii z nowoczesną techniką i klasycznym wyglądem sprawi zapewne, że Giggle nie stanie się obojętnym produktem i na pewno znajdzie swoich fanów.

Giggle będzie dostępny w kolorach: żółtym oraz czarnym.

Yamaha Giggle 01 Yamaha Giggle 02
Yamaha Giggle 03 Yamaha Giggle 14
NAS Analytics TAG


NAS Analytics TAG
Zdjęcia
Yamaha Giggle 04
Yamaha Giggle 11
Yamaha Giggle 10
Yamaha Giggle 05
Yamaha Giggle 06
Yamaha Giggle 07
Yamaha Giggle 08
Yamaha Giggle 09
Yamaha Giggle 12
Yamaha Giggle 13
Komentarze 7
Pokaż wszystkie komentarze
Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Ścigacz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z komentarzy łamie regulamin , zawiadom nas o tym przy pomocy formularza kontaktu zwrotnego . Niezgodny z regulaminem komentarz zostanie usunięty. Uwagi przesyłane przez ten formularz są moderowane. Komentarze po dodaniu są widoczne w serwisie i na forum w temacie odpowiadającym tematowi komentowanego artykułu. W przypadku jakiegokolwiek naruszenia Regulaminu portalu Ścigacz.pl lub Regulaminu Forum Ścigacz.pl komentarz zostanie usunięty.

NAS Analytics TAG
Zobacz również

Polecamy

NAS Analytics TAG
.

Aktualności

NAS Analytics TAG
reklama
NAS Analytics TAG

sklep Ścigacz

    NAS Analytics TAG
    na górę