tr?id=505297656647165&ev=PageView&noscript=1 Romet Classic 400 w sprzeda¿y w wersji Euro 4
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG

Romet Classic 400 w sprzeda¿y w wersji Euro 4

Autor: Informacja prasowa 2016.10.10, 10:32 6 Drukuj

Właśnie wszedł do sprzedaży wyczekiwany przez fanów klasycznej motoryzacji Romet Classic 400. Ten motocykl, to nie tylko nawiązująca do jednośladowych oldtimerów, piękna i ponadczasowa linia oraz wysmakowane detale wyrażające kwintesencję klasycznego stylu: chromowane błotniki, szprychowe koła, butelkowe tłumiki, hamulec bębnowy z tyłu, czy dodatkowy kickstarter.

NAS Analytics TAG

To także elastyczny oraz dynamiczny jednocylindrowy silnik z czterozaworową głowicą i suchą miską olejową oraz schowana pod klasycznymi obudowami współczesna technologia, która pozwala spełnić wymogi europejskiej normy Euro 4. W modelu tym nie zabrakło elektronicznego wtrysku paliwa, układu hamulcowego wyposażonego w antypoślizgowy system ABS przy przedniej tarczy oraz wszelkich nowinek pozwalających spełnić rygorystyczne wymagania najnowszych wytycznych homologacyjnych. Całość została tak zaprojektowana, by wciąż dawać nielimitowaną przyjemność z jazdy, a także cieszyć oko pięknem formy. Classic 400 dostępny będzie w czterech wersjach lakierowania nadwozia: czerń ze srebrem, biel z zielenią, krem z brązem oraz srebro z czerwienią. Dzięki temu każdy znajdzie opcję najlepiej wyrażającą własny gust. Od przyszłego sezonu Classic 400 będzie dostępny również w wersji z koszem bocznym, który nie będzie występować w ofercie jako dodatkowe akcesorium. Cena tego modelu to 15 799 zł. Classic 400 będzie dostępny w ograniczonej ilości sztuk, dlatego wszystkim zainteresowanym zalecamy szybką wizytę u jednego z naszych dealerów w celu zamówienia odpowiedniej wersji kolorystycznej. W niedalekiej przyszłości planujemy również wprowadzenie dwóch nowych motocykli opartych na bazie tego modelu. Będzie to bezkompromisowa wyścigówka w stylu café racer oraz zawadiacki i jednocześnie bardziej uniwersalny scrambler.  

NAS Analytics TAG


NAS Analytics TAG
Zdjêcia
NAS Analytics TAG
Komentarze 4
Poka¿ wszystkie komentarze
Autor: Inter 11/10/2016 11:29

SR400 pod ka¿dym wzglêdem raczej nie jest lepsza. Wykonanie jest faktycznie na wy¿szym poziomie, ale: Yamaha posiada tylko kickstarter i nie ma rozrusznika elektrycznego (ju¿ to widzê, jak zga¶nie silnik na du¿ym skrzy¿owaniu), a Classic ma jedno i drugie. Yamahê trzeba odpalaæ z u¿yciem rêcznego dekompresatora, a w Classicu jest automatyczny odprê¿nik podobnie zreszt± jak w Royalu Enfieldzie. Yamaha nie posiada ABS-u, a Classic ma go w przedniej tarczy. Yamaha nie ma stela¿a pod kufer, a Classic ma go seryjnie. Yamaha ma mniej mocy i gorsze przyspieszenie, plusem jest tylko moment obrotowy osi±gany ju¿ przy ok. 3,3 tys. obr./min. Tutaj jest ³adny test porównawczy: http://www.motorradonline.de/vergleichstest/yamaha-sr-400-und-mash-five-hundred-im-test-leistungsmessung/632082?seite=2 I wreszcie - jeden i drugi model ma archaiczny silnik, ale Classic przeszed³ test Euro4 a SR400 nie przesz³a i dlatego wylatuje z rynku, bo fabryce nie op³aca siê dostosowywaæ jej do nowych przepisów. Czasem Classica / Mash 500 postrzegano jako kopiê SR400, ale tak jest tylko w czê¶ci - stylistycznie jest to mieszanka tej Yamahy i Kawasaki W650/800. Zegary Classica s± zer¿niête z SR400 i gorszej jako¶ci, ale silnik jest kopi± jakiej¶ jednostki Hondy. Classic ma such± miskê olejow± za silnikiem, natomiast SR400 ma olej w ramie. Yamaha SR400 jest super, ale nie za cenê MT-07. Czekam jeszcze na propozycje Royal Enfield, ale w±tpiê, ¿eby cenowo zbli¿yli siê do Romet Classic. Raczej bêdzie to bli¿ej SR400 pod wzglêdem ceny.

Odpowiedz
Dodaj komentarz

Publikowane komentarze s± prywatnymi opiniami u¿ytkowników portalu. ¦cigacz.pl nie ponosi odpowiedzialno¶ci za tre¶æ opinii. Je¿eli którykolwiek z komentarzy ³amie regulamin , zawiadom nas o tym przy pomocy formularza kontaktu zwrotnego . Niezgodny z regulaminem komentarz zostanie usuniêty. Uwagi przesy³ane przez ten formularz s± moderowane. Komentarze po dodaniu s± widoczne w serwisie i na forum w temacie odpowiadaj±cym tematowi komentowanego artyku³u. W przypadku jakiegokolwiek naruszenia Regulaminu portalu ¦cigacz.pl lub Regulaminu Forum ¦cigacz.pl komentarz zostanie usuniêty.

NAS Analytics TAG
Zobacz równie¿

Polecamy

NAS Analytics TAG
.

Aktualno¶ci

NAS Analytics TAG
reklama
NAS Analytics TAG

sklep ¦cigacz

    NAS Analytics TAG
    na górê