Pierwszy egzemplarz Moto Guzzi V85 TT wyjecha³ z fabryki! Wiemy kiedy bêdzie w Polsce
Pierwszy egzemplarz Moto Guzzi V85 TT zjechał właśnie z taśmy produkcyjnej fabryki w Mandello del Lario. Dowiedzieliśmy się kiedy motocykl trafi do polskich salonów.
Moto Guzzi V85 TT po raz pierwszy mieliśmy okazję oglądać podczas targów EICMA w 2017 roku. Choć pokazano wówczas tylko koncept motocykla, w ciągu kolejnych miesięcy stawało się jasne, że forma motocykla nie ulegnie znaczącym zmianom. Producent określa ten model jako klasyczne enduro i trudno się z tym nie zgodzić, obserwując parametry V85 TT.
Do napędu wykorzystano typowego dla Moto Guzzi, ułożonego wzdłużnie, chłodzonego powietrzem V-twina o pojemności 853 cm3 z dwoma zaworami na cylinder. Moc maksymalna to 80 KM, wartość maksymalnego momentu obrotowego - 80 Nm.
Z przodu zastosowano koło o średnicy 19 cali, z tyłu obręcz o średnicy 17 cali. Przednie zawieszenie to widelec upside-down o średnicy goleni 41 mm, z tyłu monoshock, oba z regulacją obciążenia wstępnego i tłumienia. Skok zawieszenia wynosi 170 mm z przodu i z tyłu, prześwit 210 mm.
Pojemność zbiornika V85 TT to 21 litrów, co oznacza zasięg około 400 km. Wysokość kanapy to 830 mm, a masa na sucho 208 kg. W motocyklu znalazło się kilka nowoczesnych rozwiązań, takich jak elektroniczna przepustnica, tempomat, tryby jazdy (deszcz teren) i wyświetlacz TFT z technologią Bluetooth.
W opcji znajdzie się wiele dodatków, takich jak kufry boczne o pojemnościach 39 l i 33l, 41-litrowy kufer centralny, gmole, wysoka szyba turystyczna i wiele innych. Cena podstawowej wersji wynosić ma około 50 tys. zł. Jak zapewnił nas importer, pierwsze egzemplarze powinny pojawić się w polskich salonach w połowie marca.
Komentarze 1
Poka¿ wszystkie komentarzeFajny. Inny. Rozs±dnie skalkulowana cena
Odpowiedz