Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 22
Pokaż wszystkie komentarzeNiczego nie udowodniles. Pokaz te wykresy bo ja chyba (a raczej na pewno) widzialem nieco inne. Poza tym na dynamike skladaja sie jeszcze takie rzeczy jak np przelozenia, ktore w Ducati sa dlugie.
Odpowiedzalbo włacz sobie mtoocykl-online test litrów tam masz wykresy na piecu to samo duc cały czas duzo wiekszy power az do momentu w ktorym bmw nieprzekroczy 11500 -12000 tys przy 8000 duc ma na piecu 135 km a bmw 110 km jakies pytaniia co oznacza mniej wiecej tyle ze jesli zaczniemy wychodzi z winkla przy 8000 bmw i ducati bmw zostanie mocno z z tyłu a zanim zacznie doganiac ducati to sie na standardowym torze prosta skonczy .
Odpowiedzprzelozenia ducati przy 8000 ma na liczniku 225, bmw 175 na 6 biegu owszem ducati ma dłuzze przeloznia sporo ale autor pisał o wyjsciu z zakretu przy 8000 i w bmw rzekomo lepiej idzie przy 8000 niz w ducu ktore zeby przy tej amej predkosci krecic około 8000 musi miec nizszy bieg wbite to wszytko wiec przelozenie niegra roli czylii tam gdzie w bmw odkrecaz na 6 przy 8000 w ducati robisz to samo na 4 i ducati odjezdza az do momentu w ktorym bmw nieprzekroczy 11500 obrotow na minute , grafika google panigale s vs s1000rr dyno .
Odpowiedz