Ta witryna u¿ywa plików cookie. Wiêcej informacji o u¿ywanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, mo¿na znale¼æ
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj wiêcej tego komunikatu.
Komentarze 12
Poka¿ wszystkie komentarzeMoim BMW S1000rr Je¿d¿ê czasem po torze Poznañ i Bia³a Podlaska i to prawda Silniki nie wytrzymuj± wiêcej ni¿ 10ty¶ km Ci wspaniali niemieccy in¿ynierowie zrobili mocny ale bardzo kiepski silnik. Te silniki padaj± wszystkim ! jedyne rozwi±zanie to rozebraæ co sezon i naprawiæ zanim wybuchnie !!!
OdpowiedzMam inne do¶wiadczenia. Najpierw kupi³em S1000RR z rocznika 2010, przejecha³em w sezonach 2011 i 2012 ok.28000 bez problemów. Zroworozs±dkowo zrobi³em mu rozrz±d tu¼ przed up³ywem gwarancji i odsprzeda¿±. Moto lata do dzi¶ bez problemów u kolegi. Na drugiej RR z rocznika 2012 zrobi³em w 2013 i 2014 ponad 24000km te¿ bez k³opotòw - zostanie sprzedana pod koniec 2014. O ten 200-konny silnik trzeba dbaæ, a nie dorzynaæ go, oszczêdzaj±c na obs³udze serwisowej i eksploatacji. Niestety to BMW - Bêdziesz Mia³ Wydatki lub zar¿niesz silnik.
OdpowiedzLament nad ka¿dym litrem wachy , a Ty tu o jaki¶ koszmarnie drogich serwisach wypisujesz :-)
Odpowiedz