Zapisz się na szkolenie motocyklowe. Testuj najnowsze modele Ducati
Formuła Ducati Riding Experience po raz pierwszy w Polsce otwiera się na właścicieli motocykli wszystkich marek. Chcesz lepiej poznać swoją maszynę, szkolić się pod okiem profesjonalnych instruktorów i przetestować modele Ducati z aktualnej gamy?
ZAPISZ SIĘ NA SZKOLENIE »
Komentarze 2
Pokaż wszystkie komentarzeczyli poprawia charakterystyke silnika na dolnych obrotach a moc pozotanie jak w poprzedniku? czyli osiagi maksymalne w zasadze sie niezmienia i w starciu z 200 konnym vmaxem rocket zostanie sporo z tylu robac na 1/4 w ok 11.2/190 km/h a vmax 10.2/215 km/h .
OdpowiedzNie rozumiem tej napinki z momentem. To samo mają klienci od diesli. Ważny jest moment NA KOLE, nie na silniku. A o tym ile na ma kole, decydują przełożenia. Na silniku może mieć i pierdyliard, a na kole może być mało.
OdpowiedzDrogi kolego! Zgadza sie jesli chodzi o diesle... Tyle ze w Rockecie wiekszosc z tego trafia wlasnie na kolo przy odpowiednich przelozeniach...
Odpowiedzwidać nie jechałeś tym mastodontem. Strat na koło ma niewiele, skarpetki zgubisz :D
Odpowiedz