tr?id=505297656647165&ev=PageView&noscript=1 Kawasaki VN 900 Classic
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
Advertisement
NAS Analytics TAG
motul belka motocykle 950
NAS Analytics TAG

Kawasaki VN 900 Classic

Następca doskonale znanego VN 800 mimo zwiększonej pojemności wcale nie jest mocniejszy. Wszystko za sprawą coraz bardziej restrykcyjnych norm czystości spalin. Na szczęście w takim motocyklu nie ważna jest moc, a moment obrotowy, dostojność i wygoda, a tych VN 900 Classic ma wręcz nadmiar. Dużą zaletą VN 900 jest napęd przy pomocy bezobsługowego paska zębatego. Ponadto motocykl posiada wszystko, co prawdziwy klasyk mieć powinien, a więc pękaty zbiornik paliwa i głębokie błotniki skrywające grube opony, toczące się na gęsto szprychowanych obręczach. W całości nie brakuje chromu, a i cena jest nad wyraz zachęcająca.

Kawasaki VN900 Classic model 2009

Podstawowe dane techniczne:

silnik
V2
poj.
903 ccm
moment obr.
78.00 Nm (8.0 kgf-m or 57.5 ft.lbs) przy 3700 RPM
skrzynia biegow
5 biegowa

Wymiary:

Dług/szer/wys
2,407 //
rozstaw osi
1,646 mm

Osiągi:

V-max
B.D.
OPINIE UŻYTKOWNIKÓW 11 Przeczytaj opinie | Oceń ten motocykl

Więcej o Kawasaki VN900 Classic

Brak informacji, dotyczących motocykla

Filmy o Kawasaki VN900 Classic

Brak filmów, przedstawiających motocykl

Komentarze 3
Pokaż wszystkie komentarze
Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Ścigacz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z komentarzy łamie regulamin , zawiadom nas o tym przy pomocy formularza kontaktu zwrotnego . Niezgodny z regulaminem komentarz zostanie usunięty. Uwagi przesyłane przez ten formularz są moderowane. Komentarze po dodaniu są widoczne w serwisie i na forum w temacie odpowiadającym tematowi komentowanego artykułu. W przypadku jakiegokolwiek naruszenia Regulaminu portalu Ścigacz.pl lub Regulaminu Forum Ścigacz.pl komentarz zostanie usunięty.

sklep Ścigacz

    Polecamy

    NAS Analytics TAG

    Aktualności

    NAS Analytics TAG
    NAS Analytics TAG

    KONTAKT Z REDAKCJĄ

    na górę