tr?id=505297656647165&ev=PageView&noscript=1 Honda CRF1100L Africa Twin i Africa Twin Adventure Sports z nowościami na sezon 2024. Lepsze osiągi i prowadzenie
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG

Honda CRF1100L Africa Twin i Africa Twin Adventure Sports z nowościami na sezon 2024. Lepsze osiągi i prowadzenie

Autor: Wojciech Grzesiak 2023.10.04, 17:31 Drukuj

Motocykl Honda Africa Twin w wersji bazowej i Adventure Sports doczekał się poważnej aktualizacji na sezon 2024. Tym razem to już nie tylko nowe malowania, ale przede wszystkim zmiany technologiczne i konstrukcyjne. Co pojawi się w obu wariantach na sezon 2024?

Pomimo że niedawno pojawiały się informacje o patentach dotyczących modelu Africa Twin doładowanego kompresorem, to nic takiego się nie wydarzyło. Motocykl nadal będzie napędzany rzędowym, dwucylindrowym silnikiem o pojemności 1084 cm3 i mocy 102 KM. Moment obrotowy zwiększono o 7 proc. do 112 Nm i jest dostępny przy 5500 obr./min zamiast przy 6250 obr./min. Stopień sprężania wzrósł z 10,1:1 do 10,5:1 i poprawiono ogólną wydajność silnika. System sterowania skrzynią DCT przeprogramowano tak, by redukował biegi wcześniej niż dotychczas. Ulepszono też algorytm wykrywania zakrętów oraz usprawniono zmianę biegów z pierwszego na drugi.

NAS Analytics TAG

W bazowym modelu Africa Twin pojawi się opcjonalnie zawieszenie Showa Electronically Equipped Ride Adjustment, który dotychczas był dostępny tylko w modelu Adventure Sports. Może działać w jednym z 5 trybów - SOFT, MID, HARD, OFF-ROAD i konfigurowalnym USER. Koła mogą być ubrane w bezdętkowe opony Metzeler Karoo Street lub Michelin Anakee Wild. Zamontowano też większą szybę z 5 stopniami regulacji. Motocykl będzie dostępny w kolorach Grand Prix Red, Matte Ballistic Black Metallic, a wersja z zawieszeniem Showa EERA będzie oferowana w kolorze Pearl Glare White Tricolour i otrzyma w standardzie podgrzewane manetki oraz gniazdo ACC.

Honda CRF1100L Africa Twin Adventure Sports otrzyma przednie koło o średnicy 19 cali, co zmniejszy skok zawieszenia Showa EERA o 20 mm. W przypadku tej wersji półaktywne zawieszenie jest elementem wyposażenia standardowego. Szersza przednia opona to większa przyczepność i lepsza precyzja. Zmiany doprowadziły też do obniżenia środka ciężkości, co ma poprawić zwrotność. W motocyklu zastosowano agresywniejszą przednią owiewkę i szybę z 5-stopniową regulacją. Zmieniono też kanapę, która teraz zyskała dodatkowe 15 mm pianki. Motocykl będzie dostępny w kolorach Matte Ballistick Black Metallic i Pearl Glare White Tricolour.

NAS Analytics TAG

NAS Analytics TAG
Zdjęcia
NAS Analytics TAG
Komentarze
Pokaż wszystkie komentarze
Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Ścigacz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z komentarzy łamie regulamin , zawiadom nas o tym przy pomocy formularza kontaktu zwrotnego . Niezgodny z regulaminem komentarz zostanie usunięty. Uwagi przesyłane przez ten formularz są moderowane. Komentarze po dodaniu są widoczne w serwisie i na forum w temacie odpowiadającym tematowi komentowanego artykułu. W przypadku jakiegokolwiek naruszenia Regulaminu portalu Ścigacz.pl lub Regulaminu Forum Ścigacz.pl komentarz zostanie usunięty.

Polecamy

NAS Analytics TAG
.

Aktualności

NAS Analytics TAG
reklama
NAS Analytics TAG

sklep Ścigacz

    NAS Analytics TAG
    na górę