Harley-Davidson Pan America 350 szykuje siê do debiutu w Chinach. W Europie bêdziemy mogli o nim pomarzyæ
W tym roku na chiński rynek trafił Harley-Davidson X350, który powstał przy współpracy z koncernem QJ Motor, będącym właścicielem m.in. marek Benelli i Keeway. Teraz w sieci pojawiły się tropy, które wskazują na nadejście modelu Pan America w wersji z małym silnikiem. Czego możemy się spodziewać?
Nowe rozdanie małych motocykli Harley-Davidson okazało się sporym sukcesem. W samych tylko Indiach było tak dużo zamówień, że producent musiał wstrzymać ich przyjmowanie. Małe Harleye zostały też ciepło przyjęte przez Chiny i nowojorską giełdę, gdzie ceny akcji producenta wzrosły. W instrukcji obsługi do chińskiego modelu X350 pojawia się informacja o X350 RA, gdzie RA jest oznaczeniem modelu Pan America.
Według zdjęć opublikowanych w Young Machine, Harley-Davidson X350 RA miałby ważyć aż 200 kg, mieć maksymalną moc 23 KM przy 7000 obr./min, a maksymalny moment obrotowy wynosiłby 28,5 Nm przy 5500 obr./min. Japończycy z Young Machine pokusili się o wykonanie wizualizacji motocykla. Według ich informacji motocykl miałby mieć koła o średnicy 17 cali i opony Pirelli Angel CT.
Harley i Chińczycy na razie nie zdradzają żadnych informacji, ale sukces już przedstawionych motocykli może śmiało pozwolić na marzenia o małej wersji modelu Pan America. Oczywiście nawet jak powstanie, to i tak pozostanie w sferze owych marzeń, ponieważ małolitrażowe motocykle marki z Milwaukee nie trafią do Europy. Jak stwierdził przedstawiciel producenta w rozmowie podczas 120. urodzin w Budapeszcie - może i cena zakupu motocykla byłaby niska, ale ceny serwisu pozostałyby na poziomie marki premium, co skutecznie odstraszyłoby klientów.
Komentarze
Poka¿ wszystkie komentarze