tr?id=505297656647165&ev=PageView&noscript=1 Hamulce Brembo Upgrade - skuteczność i bezpieczeństwo dla każdego
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG

Hamulce Brembo Upgrade - skuteczność i bezpieczeństwo dla każdego

Autor: Wojciech Grzesiak 2021.12.08, 21:46 Drukuj

Podczas targów EICMA 2021 Brembo zapowiedziało swój program Upgrade, który jest skierowany do właścicieli motocykli customowych, a także miłośników turystyki i sportu oraz jazdy po bezdrożach. Teraz producent przedstawił konkrety.

Produkty dla motocykli customowych łączą styl ze skutecznością hamowania. W skład tej serii wchodzi pompa RCS z opatentowanym systemem ustawiania odległości klamki. Przy opcji 20 mm hamowanie jest agresywne, a przy 18 mm - miękkie. Drugą opcją jest pompa RCS Corsa Corta, która pozwala na regulację skoku. Brembo oferuje także system MCS (Multiple Click System) dla różnych rozstawów osi, a dla tylnych hamulców przewidziano pompę SRM ze zintegrowanym zbiornikiem. Proponowane zaciski to czterotłoczkowe 484 Cafe Racer w kolorze czarnym. Producent dopuszcza również stosowanie serii Stylema. Proponowane tarcze to Black 11" o średnicy 292 mm i grubości 5 mm, z czarną "pajęczyną" w środku. Do kompletu można zamontować felgi Marchesini M10RC Kompe, które są lekkie i sztywne.

NAS Analytics TAG

Wersja Road jest przeznaczona dla tych, którzy po prostu chcą udoskonalić hamulce w swoich motocyklach używanych na co dzień. Pompa RCS Corsacorta bazuje na rozwiązaniach z MotoGP. Można dostosować w niej punkt, w której zacisk zaczyna "łapać" tarczę. Alternatywą są klasyczne pompy RCS lub MCS. Dla tylnego hamulca przewidziano pompę SRM ze zintegrowanym zbiornikiem. Do tego dochodzą zaciski Stylema, które są lekkie, mocne i mniej podatne na nagrzewanie. Alternatywą są zaciski GP4-MS stworzone z jednego kawałka aluminium i z niklowanym wykończeniem. Na tył Brembo poleca GP2-CR i GP2-SS. Można także skorzystać z klasycznych modeli P4-40C, które mają cztery tłoczki o wymiarach od 30 do 34 mm. Do kompletu należy wybrać modele P2-RS84 lub P2-CB84 z dwoma tłoczkami o średnicy 34 mm. Tarcze to model T-drive o grubości 5,5 mm. Klocki Z10 pochodzą z motocykli sportowych i wolno się nagrzewają. Proponowane felgi to Marchesini M7RS Genesi stworzone z kutego aluminium.

W serii Racing startujemy z pompą RMC Billet GP, która ma sobie poradzić nawet w najtrudniejszych warunkach zapewniając natychmiastową reakcję. Do kompletu można zamontować tylną pompę RMC Thumb, która jest obsługiwana kciukiem. Pozwala to zaoszczędzić cenne setne sekundy. Zaciski to GP4-RX składające się z dwóch części i tłoczków o jednej średnicy lub GP4-RS stanowiące jedną całość i posiadające specjalne płetwy do chłodzenia. Tarcze Pistabassa cechuje mała wysokość elementu hamującego. Do tego zastosowano osiem pinów w kształcie litery T, które zapobiegają pływaniu tarczy. Do kompletu mamy klocki Z04, Z04, Z10 lub H38. Z03 są używane w wyścigach endurance. Wisienką na szczycie tortu są felgi Marchesini M7R Genesi.

Na koniec seria off-road, gdzie zaczynamy od pompy AMC-CX, która oferuje natychmiastową reakcję. Zbiornik płynu jest mocny i odporny na uszkodzenia. Alternatywnie można skorzystać z pompy AMC-RD dla cross-country lub AMC-EN dla enduro. Na tył przewidziano pompę SRM. Zaciski przednie MX-2GPR wykonano z aluminium w technologii CNC. Konstrukcja została tak zaprojektowana, by chronić przed uszkodzeniami. Można także skorzystać z wersji MX-2GP. Na tył przewidziano jednotłoczkowy zacisk MX-1GP. Tarcze to lekkie MX-terra stworzone na bazie doświadczeń z mistrzostw świata. Powierzchnia hamująca jest wykonana ze stali nierdzewnej, a środek - z aluminium. Średnica 267 mm zapewnia dobrą modulację. Szerokość tarczy to zaledwie 3 mm.

NAS Analytics TAG

NAS Analytics TAG
Zdjęcia
NAS Analytics TAG
Komentarze
Pokaż wszystkie komentarze
Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Ścigacz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z komentarzy łamie regulamin , zawiadom nas o tym przy pomocy formularza kontaktu zwrotnego . Niezgodny z regulaminem komentarz zostanie usunięty. Uwagi przesyłane przez ten formularz są moderowane. Komentarze po dodaniu są widoczne w serwisie i na forum w temacie odpowiadającym tematowi komentowanego artykułu. W przypadku jakiegokolwiek naruszenia Regulaminu portalu Ścigacz.pl lub Regulaminu Forum Ścigacz.pl komentarz zostanie usunięty.

Polecamy

NAS Analytics TAG
.

Aktualności

NAS Analytics TAG
reklama
NAS Analytics TAG

sklep Ścigacz

    NAS Analytics TAG
    na górę