Eva Track T800CDI trafia do produkcji
Motocykla zasilany dieslem juz niebawem w salonach sprzeda¿y
Track T800CDI, czyli motocykl zasilany dieslem lub biodieslem trafi³ w³a¶nie do produkcji. Na razie w planach na ten rok jest wyprodukowanie zaledwie 150 sztuk tej maszyny. Eva Track ma jednak ambitne plany i w 2010 chce wypuszczaæ ze swojej fabryki od 5 do 10 motocykli tygodniowo.
Niestety wersja produkcyjna nie jest wyposa¿ona we wcze¶niej zapowiadany napêd na dwa ko³a. Jak powiedzia³ Erik Vegt, dyrektor Eva Track, takie rozwi±zanie mo¿e bêdzie dostêpne w przysz³o¶ci, najprawdopodobniej jako wyposa¿enie dodatkowe.
Sercem motocykla jest trzycylindrowy, rzêdowy turbo diesel o pojemno¶ci 800 cm3, który zosta³ skonstruowany na bazie silnika z samochodu Smart For Two. Osadzono go w kratownicowej ramie opracowanej przez Eva Track. Jednostka generuje 45 KM i 100 Nm. Prêdko¶æ maksymalna motocykla to 175 km/h. Do kompletu T800CDI otrzyma³ skrzyniê biegów CVT. Motocykl wyposa¿ono w bardzo wysokiej jako¶ci komponenty. Za hamowanie odpowiadaj± produkty Brembo, zawieszenie to WP, a ko³a pochodz± z firmy Excel.
Bardzo du¿± zaletê, któr± podkre¶la producent jest wyj±tkowo ma³y apetyt motocykla na paliwo. Przy prêdko¶ci 120 km/h Track T800CDI spali 3,1 do 3,5 litra na 100 km, przy 90 km/h warto¶æ ta spadnie do 2,1 litra na 100 km. Zbiornik pomie¶ci 22,5 litra diesla. Maszyna wa¿y, na sucho 225 kg.
|
Komentarze 3
Poka¿ wszystkie komentarzeJu¿ wiem 24 500 $ bycie oszczednym kosztuje ....
Odpowiedzo kurde ale ten silnik szpeci:P jak jest ³adnie ukryty w puszce pod mask± nie razi tak w oczy... a tu w motocyklu o kurde, jak z innej bajki;)
OdpowiedzMi tam sie podoba taki troch podobny do transalpa ...ciekawe jakie koszta i ile wa¿y ??? bo dizle nie sa lekkie niby heheh
Odpowiedzjak przeczytasz tekst to dowiesz sie ile wazy i cala reszte jezeli tylko poszukasz!!
Odpowiedz