tr?id=505297656647165&ev=PageView&noscript=1 BMW K1600GTL Bardzo Custom
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG

BMW K1600GTL Bardzo Custom

Autor: £ukasz "Boczo" Tomanek 2015.03.23, 13:24 2 Drukuj

Sześciocylindrowe BMW K1600GTL to jeden z najbardziej zaskakujących motocykli ostatnich lat. Nie będę się teraz rozpływał nad jego wspaniałością, ponieważ już to uczyniłem. W skrócie jednak, to motocyklowy odpowiednik M5, wygodny, luksusowy i szybki. Och, tak bardzo szybki. Wszystko za sprawą sześciocylindrowego silnika rzędowego, który ma 160 KM i 175 Nm tuż nad wolnymi obrotami. To oznacza, że za każdym razem kiedy odkręcisz gaz, motocykl dostanie skrzydeł, a wszystko to odbywać się będzie przy hałasie tak wspaniałym, że nie da się go opisać słowami. Sześciocylindrowe rzędówki na wysokich obrotach brzmią jak głodne lwy.

Pomyślelibyście, że luksusowy i drogi sprzęt sportowo turystyczny nie nadaje się do customizingu i przeróbek. Cóż, bylibyście w błędzie. Motocykle, które widzicie na zdjęciu zostały niedawno pokazane na Osaka Motorcycle Show w Japonii i bynajmniej nie są to zwykłe motocykle. Ich niezwykłość wynika głównie z tego, że tylko dwie osoby mogły w ogółe się za nie zabrać. Byli to Keiji Kawakita z Hot Dock Custom Cycles oraz Kenji Nagai z Ken's Factory.

NAS Analytics TAG

Customizerzy dostali wolną rękę, a każdy z nich przedstawił BMW K1600GTL'a według swojej wizji. Tych dwóch dżentelmenów bynajmniej nie jest domorosłymi tunerami. To dwóch najbardziej  utalentowanych rzemieślników tuningu w Kraji Kwitnącej Wiśni, których kunszt twórczy zachwyca, zwłaszcza w przypadku przeróbki BMW.

Kawakita postawił na hardkorowy styl rodem z "Obcego" i dzieł H.R Gigera. Jego sprzęt jest żylasty, mięsisty, zbity, potężny, dziwny. To połączenie stylu, który docenią fani wspomnianego filmu, steampunka, gier Bioshock itd. Z kolei Nagai poszedł bardziej w stronę niskiego dragstera, ale także czegoś, co przypomina nam dzieło Akrapovica "Full Moon". Ogromne koła, pełne obręcze, wygięta sylwetka za sterami. Niezbyt praktyczne, ale nie sądzimy, aby słowo "praktyczność" było przez jednego i drugiego twórcę brane w ogóle pod uwagę.

Motoryzacyjny świat cały czas czeka na K1600GT/GTL w sportowym wydaniu. Niczego nie sugerujemy. Ale gdyby tak wsadzić ten silnik do krótszego podwozia, a motocykl odchudzić, mogłoby powstać coś naprawdę ekscytującego. Trochę mniej formy, trochę więcej użytecznej treści. Czy ktoś jeszcze chciałby wypuścić wściekły, sześciocylindrowy motocykl BMW na krętą drogę w górach?

NAS Analytics TAG

NAS Analytics TAG
Zdjêcia
NAS Analytics TAG
Komentarze 2
Poka¿ wszystkie komentarze
Autor:aaa 23/03/2015 18:50

Megazajebisty

Odpowiedz
Dodaj komentarz

Publikowane komentarze s± prywatnymi opiniami u¿ytkowników portalu. ¦cigacz.pl nie ponosi odpowiedzialno¶ci za tre¶æ opinii. Je¿eli którykolwiek z komentarzy ³amie regulamin , zawiadom nas o tym przy pomocy formularza kontaktu zwrotnego . Niezgodny z regulaminem komentarz zostanie usuniêty. Uwagi przesy³ane przez ten formularz s± moderowane. Komentarze po dodaniu s± widoczne w serwisie i na forum w temacie odpowiadaj±cym tematowi komentowanego artyku³u. W przypadku jakiegokolwiek naruszenia Regulaminu portalu ¦cigacz.pl lub Regulaminu Forum ¦cigacz.pl komentarz zostanie usuniêty.

NAS Analytics TAG
Zobacz równie¿

Polecamy

NAS Analytics TAG
.

Aktualno¶ci

NAS Analytics TAG
reklama
NAS Analytics TAG

sklep ¦cigacz

    NAS Analytics TAG
    na górê