tr?id=505297656647165&ev=PageView&noscript=1 2014 Kawasaki KX250F oraz KX450F - idzie nowe
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG

2014 Kawasaki KX250F oraz KX450F - idzie nowe

Autor: Lovtza 2013.06.19, 08:03 Drukuj

O ile w klasie drogowych motocykli Supersport notujemy ostatnio wyraźne uspokojenie wyścigu zbrojeń, o tyle w przypadku crossówek wojna producentów trwa w najlepsze. Niedawno testowaliśmy dla Was nowe crossówki KTMa, swoje rewolucyjne nowości na sezon 2014 w postaci YZ250F i YZ450F pokazała Yamaha, wiemy także o nowej Hondzie CFR250R, która również ujrzy światło dzienne w tym roku. Teraz czas na Zielonych.

Kawasaki na przeszyły sezon proponuje dwa modele: KX250F oraz KX450F. Oba motocykle zostały gruntownie zmodernizowane. Zmiany objęły zarówno silniki, jak również ergonomię, ale nade wszystko - zawieszenia. Nasza redakcja wybiera się już wkrótce na prezentację obu modeli, zatem informację na temat tego ile warte są modernizacje KXów otrzymacie z pierwszej ręki. Poniżej oficjalna informacja prasowa od polskiego importera Kawasaki:

NAS Analytics TAG

2014 Kawasaki KX250F oraz KX450F

Podparta przeszło czterdziestoletnim dziedzictwem, linia modeli Kawasaki KX zasłużyła na swoją sławę i wielki sukces w wyścigach oraz Mistrzostwach, z których ostatnie, 2013 AMA Supercross Championship są współudziałem Ryana Villopoto i jego fabrycznego modelu KX450F.

Posiadając wiele właściwości, wprowadzonych przez Villopoto oraz innych najlepszych zawodników fabryki, nowe modele 2014 KX250F i KX450F przeszły jeszcze bardziej zaawansowane udoskonalenia, aby móc pochwalić się najlepszymi właściwościami w wyścigach oraz wytrzymałością, za które są tak bardzo cenione maszyny Zielonego Zespołu.

W modelu KX250F, główne ulepszenie polega na dodaniu elektronicznej kontroli startu, właściwości, która sprawi, że ten model stanie się koniecznym atrybutem na padoku zawodów MX2. Zastosowany jako gwarancja holeshot'a dla modelu KX450F, ten dodatek łatwego w użyciu przycisku po lewej stronie kierownicy w pojeździe o pojemności 250cc sprawia, że pomimo już i tak niezwykle udanego pakietu, jest on jeszcze bardziej pożądaną maszyną.

Nowością w KX250F są również: ulepszenia w przednim mocowaniu silnika, zapewniające lepszą przyczepność przedniego koła, nowe manetki kierownicy, modyfikacje w selektorze biegu oraz sworzniach selektora skrzyni biegów, a także ulepszone ustawienia przedniego widelca SFF i zawieszenia typu Uni-Trak.

To co pozostaje, to ogromna moc i przewaga przepustowości dwóch wtrysków paliwa, powiązanych z prostym przewodem dolotowym, a także zdolność do zmiany ustawień map silnika za pomocą trzech opcji wyboru dla normalnych, łatwych i trudnych warunków na torze.

Dla kierowców, którzy pragną jeszcze bardziej zaawansowanych modyfikacji lub chcą przyjrzeć się wielogodzinnemu zapisowi danych na temat swojej maszyny, będzie ponownie dostępny opcjonalny, fabryczny zestaw do kalibracji FI, zarówno dla modelu KX250F jak i KX450F, sprawiając, że staną się one maszynami, o największej możliwości tuningu i ustawienia map na motocyklowym padoku.

Po ponownym zdominowaniu wewnętrznych Zawodów AMA Supercross w 2013 roku, Ryan Villopoto rozważa KX450F jako idealną broń do tego sportu, który śledzą miliony fanów w USA i na całym świecie.

Zmiany w KX450F w naturalny sposób koncentrują się na utrzymaniu pewnych świętości, które sprawiły, że model ten stał się tą wspaniałą maszyną, wybieraną przez zawodników Supercross i MX1 i polegają na dokonaniu niewielkich udoskonaleń, które mają na celu utrzymanie lidera gamy Kawasaki KX na czele wyścigu.

Dzięki ulepszonym ustawieniom, pneumatyczny przedni widelec PSF o szerokiej gamie ustawień, pozostaje kluczową właściwością 450F, tak samo jak elektroniczny Tryb Kontroli Startu, oraz tłok o konstrukcji dwu-skrzynkowej, które to technologie zostały opracowane przez zespoły fabryczne Kawasaki w trakcie białej gorączki zawodów MX1 i Supercross.

Steve Guttridge, Kierownik Planowania Wyścigów dla Kawasaki Motors Europe, podsumowując te dwie, udoskonalone maszyny sezonu 2014, jest pełen zachwytu dla tych wspaniałych pojazdów.

- KX450F jest w tej chwili na samym szczycie, jeśli chodzi o Supercross. Ryan pokazał nam dominację tej maszyny i możemy być pewni, że zobaczymy więcej zawodników na KX w nadchodzącym sezonie.

Dla kierowców MX2 KX250F już wcześniej był koniecznym atrybutem do rozważenia. Maszyna o doskonałej, wzbudzającej zazdrość reputacji, wspaniałej wytrzymałości i osiągach. Dodatek w postaci elektronicznej kontroli startu w 2014 spowodował, że sprawy weszły na wyższy poziom, co pomoże weekendowym zawodnikom na lokalnych imprezach, tak samo jak MX2 prowadzi na scenie europejskiej i światowej.

kawasaki kx250f 2014 zawiaskawasaki kx250f 2014 tryby

NAS Analytics TAG


NAS Analytics TAG
Zdjêcia
NAS Analytics TAG
Komentarze
Poka¿ wszystkie komentarze
Dodaj komentarz

Publikowane komentarze s± prywatnymi opiniami u¿ytkowników portalu. ¦cigacz.pl nie ponosi odpowiedzialno¶ci za tre¶æ opinii. Je¿eli którykolwiek z komentarzy ³amie regulamin , zawiadom nas o tym przy pomocy formularza kontaktu zwrotnego . Niezgodny z regulaminem komentarz zostanie usuniêty. Uwagi przesy³ane przez ten formularz s± moderowane. Komentarze po dodaniu s± widoczne w serwisie i na forum w temacie odpowiadaj±cym tematowi komentowanego artyku³u. W przypadku jakiegokolwiek naruszenia Regulaminu portalu ¦cigacz.pl lub Regulaminu Forum ¦cigacz.pl komentarz zostanie usuniêty.

NAS Analytics TAG

Polecamy

NAS Analytics TAG
.

Aktualno¶ci

NAS Analytics TAG
reklama
NAS Analytics TAG

sklep ¦cigacz

    NAS Analytics TAG
    na górê