Ta witryna u¿ywa plików cookie. Wiêcej informacji o u¿ywanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, mo¿na znale¼æ
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj wiêcej tego komunikatu.
Komentarze 9
Poka¿ wszystkie komentarzeeee... nie chcia³bym tutaj mówiæ o braku profesjonalizmu...raczej o niefrasobliwo¶ci. Wed³ug waszej tabeli Versys jest trzecim najciê¿szym motocyklem (ciê¿szym od GS-a który rzekomo wa¿y 6 ton wespó³ z tener± choæ wiem ¿e pisano o Adv) i trzecim najmocniejszym w stawce konkurencji s³abszym jedynie od hondy i ducati... Panie autor dok³adniej siê przygotowywaæ:)
OdpowiedzPo primo - GS Adv jest tutaj jako uzmys³owienie niewielkiej masy Versysa. Po secundo - te 6 ton to zabieg stylistyczny, b³agam, nie dzwoñ do Prof. Miodka:). Po terte - tabelka na koñcu nie jest rankingiem, kolejno¶æ nie ma tam znaczenia.
Odpowiedznie traktuje tego jako ranking tylko z liczb wynika co innego ni¿ z tekstu. O to mi w³a¶nie chodzi, a zabiegów stylistycznych nie musisz t³umaczyæ. nie patrzê na kolejno¶æ tylko na liczby...
OdpowiedzHmmm... przy beemce jest waga 229kg, co jest chyba mniejsze od 239, nie mówi±c ju¿ o 6 tonach ;-) Chyba ze chodzi o wersjê zwyk³± a nie ADV. Jak tak to w tabelce przyda³aby siê warto¶æ dla ADV
OdpowiedzCos chyba nie tak jest z tabelka z masami u konkurencji. Tiger na pewno wazy wiecej niz 220. Ducati tez ma cos malo. Wyglada na to ze Versys chce konkurowac przede wszystkim z tigerem - moto prawie identyczne jesli chodzi o parametry i przeznaczenie. Ciekawie sie zapowiada, ale jednak szkoda ze nie poszli bardziej w kierunku enduro.
Odpowiedz