Ta witryna u¿ywa plików cookie. Wiêcej informacji o u¿ywanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, mo¿na znale¼æ
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj wiêcej tego komunikatu.
Komentarze 8
Poka¿ wszystkie komentarzenp. ja. Lekk± 250 wola³ bym nie wje¿d¿aæ na autostradê i w ogóle jako¶ dziwnie to siê prowadzi. Na mojego gs mogê wrzuciæ 2 sakwy, jak±¶ torbê i tyle go widzieli. Do jazdy i lekkich wyg³upów po mie¶cie te¿ siê nadaje z niewielkim zapasem. Dodatkowo martwiê siê tylko o 2 a nie o 4 cylindry (serwis i gabaryt). Nówka kosztuje 24,7kz³ a hornet 35kz³ (na allegro za parê lat te¿ pewno bêdzie ró¿nica)
OdpowiedzA na wymienionych 600-tkach nie mo¿esz? Je¿eli koniecznie musisz mieæ 2 cylindry (trochê mnie to dziwi, skoro rozwa¿asz nowy motocykl), to masz ER6. A wszystkie te motocykle s± niewiele dro¿sze ni¿ te A2-kówe hondy.
OdpowiedzS± tacy którzy by powiedzieli ¿e mêczenie GSa w korkach to zbrodnia.
OdpowiedzAle mówimy o suzuki? ;) Bo do miasta i czego¶ ekstra 500ccm jest idealne.
OdpowiedzMnie siê GS i dwa cylindy kojarzy z BMW :). Ale Suzuki GS 500... Do miasta... Czemu nie.
Odpowiedz