Zapisz się na szkolenie motocyklowe. Testuj najnowsze modele Ducati
Formuła Ducati Riding Experience po raz pierwszy w Polsce otwiera się na właścicieli motocykli wszystkich marek. Chcesz lepiej poznać swoją maszynę, szkolić się pod okiem profesjonalnych instruktorów i przetestować modele Ducati z aktualnej gamy?
ZAPISZ SIĘ NA SZKOLENIE »
UWAGA! Artykuł mocno sponsorowany! Nie wiem na jakiej podstawie ktoś kto to pisał doszedł do takich konkluzji. Wystarczy wjechać tym motkiem w lekkie błotko i większy kopny szuter i **** blada... Za ciężki, nic to nie idzie. Na asfalt z kobitką na plecach i na Nordkapp to może i się nadaje, ale nie do jazdy po lesie czy lekko nawet wymagającym terenie, to już mordęga. Jest po prostu za ciężki i tyle. No chyba, że ktoś lubi się siłować z motkiem no to proszę bardzo. Do pasjonującej jazdy po terenie służy cross, tenerką można co najwyżej komfortowo pojechać w trasę. Taka jest moja opinia. Wiem, jeździłem nim podobnie zresztą jak i suzi V-Stromem, BiEmDablju GS-em, hondowskimi trampkami i wiadrami. Więc coś na ten temat mogę powiedzieć. W trasę ok i na dalekie podróże, bo w mieście to też średniawo. Są mniejsze, zwrotniejsze...pozdrowiwszy brać motocyklową:)