tr?id=505297656647165&ev=PageView&noscript=1 Opis świetny i jak najbardziej realny :) dwa... - Odpowiedz na komentarz
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG

Odpowiedz na komentarz:

Autor: Gaduła :) 30.03.2013 17:23

Opis świetny i jak najbardziej realny :) dwa latka śmigałem RSV po lekkich modach (ecu itd.) rok TUONO 2009 FACTORY i muszę przyznać że sprzęty mimo wielogodzinnego katowania na kole jak i na torze, nigdy mnie nie zawiodły, "Boczo" tak jak piszesz, wystarczy trzymać się zaleceń producenta i problemów nie ma :) Jedno o czym warto wspomnieć to nie trudne do zniszczenia "sprzęgiełko rozrusznika" które ma słabej baterii pada w OKA MGNIENIU, i na serwisie to wydatek rzędu 2000zł zamiennik od KTM EXC 400UE rozwiązuje problem za jedyne 300zł :) warto więc inwestować w dobrą baterię! W zeszłym sezonie objeździłem nową TUONO V4 APRC niestety sprzęt nie przypadł mi do gustu mimo wszystkich bajerów :( dźwięk bardziej rzędówki (choć całkiem przyjemny) jednakoż to nie to samo co V2 :) wróciłem więc do RSV 1000 FACTORY :) Przerabiając po drodze nowego MONSTERA 796 + którego mogę polecić początkującym po założeniu amora skrętu, z uwagi na to że zabawka jest bardzo skłonna do łapania SHIMMY :( Pozdro dla wszystkich GADUŁA :)

Dodaj odpowiedź

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Ścigacz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z komentarzy łamie regulamin , zawiadom nas o tym przy pomocy formularza kontaktu zwrotnego . Niezgodny z regulaminem komentarz zostanie usunięty. Uwagi przesyłane przez ten formularz są moderowane. Komentarze po dodaniu są widoczne w serwisie i na forum w temacie odpowiadającym tematowi komentowanego artykułu. W przypadku jakiegokolwiek naruszenia Regulaminu portalu Ścigacz.pl lub Regulaminu Forum Ścigacz.pl komentarz zostanie usunięty.

Polecamy

NAS Analytics TAG
.

Aktualności

NAS Analytics TAG
reklama
NAS Analytics TAG

sklep Ścigacz

    na górę