Ta witryna u¿ywa plików cookie. Wiêcej informacji o u¿ywanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, mo¿na znale¼æ
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj wiêcej tego komunikatu.
Je¿d¿ê NC ju¿ 2 rok i... niestety ale te silniki to pora¿ka. NIE polecam automatu - no chyba, ¿e kto¶ przesiad³ siê ze skutera i nie jest w stanie ogarn±æ manuala. Na pocz±tku by³o ok, kultura pracy wzorowa, po przejechaniu 2tys km silnik zamieni³ siê w ... malucha. dok³adnie. \"kultura\" pracy silnika jak w PF126p. Motocykl jedzie do 120 km/h potem siê ju¿ mêczy. 6 bieg - wyra¼nie odczuwalnie s³aby. Praktycznie niezapinalny w tym motocyklu. Schowek w miejsce baku - fajna sprawa - jest gdzie wrzuciæ babetle podczas jazdy, mie¶ci siê integralny kask oraz parê gad¿etów. LCD czytelny nawet w ostrym s³oñcu. szyba fabryczna do wymiany. pozycja za kierownic± - ok. Motocykl nie nadaje siê do dalszych wypraw - chyba, ¿e wymienimy kanapê, bo fabryczna.... Brakuje tylnego b³otnika. Do ruchu miejskiego przyda³y by siê kierunki w lusterkach i generalnie ciut wiêksze lusterka. Lusterka akurat na wysoko¶ci lusterek aut dostawczych - uwaga w korkach. S³aba reakcja na otwarcie manetki gazu. Wiem, ¿e to tylko 55 KM ale te¿ 60 Nm! Dziwna praca sprzêg³a w manualu. Motocykl mia³ ju¿ 3 akcje serwisowe.