Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
jeszcze słowo co do opon ,liczy sie to jak sie czuje przyczepnosc danych opon a nie to zeby miec najprzyczepniejsza torówke i objezdzac gosci jadacych na oponach eco drogowych krecac na tym samym moto czasy o 7 sekund gorsze tzn dla kogo to priorytet dla tego priorytet oczywisce miedzynarodowe wyscigi superbike supersport maja swoie regulaminy opon moto gp rozówj opon drogowcyh technologie testowane ch poprawianie przyczepnosc a zataem bezpieczenstwa na drogach dla ciap musi byc ;) itd w youngtimer tez taki regulamin powinien byc ale z najtanszymi oponami drogowymi no moze niecałkiem jakimis chinskimi , bo co to walsciwie zmienia ? zmienia to tyle ze dana osoba chcaca pojezdzic w youngtimer cup wybuli 2 razy mniej kasy niz na jakies opony z gornej polki to raz a 2 niezmieni niczego poza oczysciem czasami kółek ,tak samo zawodnik bedzie musial umiec wyczuc granice przyczepnosci na zakretach na hamowaniu i na wyjsciach jak na kazdej innej oponie wiec zabawa pozostaje ta sama ale koszty znacznie nizsze ,pomysł z youngtimer cup niewypalił z powodu osób któe miały go wypełnic obecnoscia a nie regulaminu ktorego w sumie niewidzalem ;) ale tak cos czuje ,tanie drogowe opony zmniejszajace koszty to mysle podsatwa pozatym powinny byc 2 klasy to oczywiscie skomplikuje sprawy organizacyjne ,ale patrzac na to co bylo mozliwe ze tylko jedna klasa i tak wypali tzn np klasa 2 cyl 500 i ta co jest w 500 r2 sam bym napewno pojezdził a koszt zakupu starej 500 cb gpz er czy gs i doprowadzenie jej do stanu mechanicznie bardzo dobrego czyli zawiech heble naped klocki opony filtr olej zakąłdajac ze silnik niewymagał by remontu kapitalnego to 4 tys moto i okolo 2 tys serwis wiec nieduzo wszystko oczywiscie kwestia regulaminu ja bym wszystkie zawoody wyscigi najechetniej ustawil pod swoie preferencje wiem doskonale ze to niemozliwe zrobił bym w pl klase 125 250 500 600 750 100 powyzej 1000 w róznych specyfikacjach heh wiem ze takie cos jest wykonalne tylko w krajach gdzie w kazdym miescie sa po 2 tory wyscigowe w pl z jedna klasa jest ciezko dobrze ze dla takich jak ja sa chocaz gry ;) cvhociaz te motocyklowe z motocyklami drogowymi jak do tej pory to same porazki z tourist trophy na czele ,słabe uczucie predkosci,h,jowe" kamery " fatalnie odwzrowoane osiagi w koncu siilnik wzieli z gt4 o ile wgt4 sprawdza sie jak w realu prawie w przyapdku moto jest gorzej niz zle dosc powedziec ze rg 250 o mocy 45 koni idze jak bandit 600 np 100-160 km/h w 6.8 sec i rozpedza sie do odciecia przy 208 km/h gra dla debili .