Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Autor artykulu nie ma bladego pojecia o czym pisze. Najbardziej zenujacy jest fakt, ze ten "fachowy" artykul ukazuje sie na stronach podobno najczesciej odwiedzanego wortalu motocyklowego w Polsce. Swiadczy to doskonale o tym jakim Polska jest zadupiem i dlaczego przez najblizsze 100 lat zaden Polak nie bedzie mistrzem swiata w WSB, SSP, o MotoGP nie wspominajac. Do Pana autora artykulu: DROGI PANIE, DZIENNIKARZ PISZACY ARTYKULY DO GAZETY MUSI BRAC ODPOWIEDZIALNOSC ZA TO CO PISZE I LICZYC SIE Z KONSEKWENCJAMI. MAM NADZIEJE, ZE JEST PAN NA TYLE SILNY, ZEBY UDZWIGNAC ODPOWIEDZIALNOSC ZA ZYCIE LUDZKIE...NIEODPOWIEDNIO USTAWIONE ZAWIESZENIE JEST NIEBEZPIECZNE. A TO CO PAN WYPISUJESZ W POWYZSZYM ARTYKULE, TO AZ WLOSY STAJA DEBA. "SPEED" NIE MA NIC WSPOLNEGO Z PREDKOSCIA MOTOCYKLA. USTAWIENIA TE NIE SA W ZADEN SPOSOB ZWIAZANE Z PREDKOSCIA Z JAKA W DANEJ CHWILI PORUSZA SIE MOTOCYKL. DZIEKI "SPEED" MOZEMY ZMIENIAC CHARAKTERYSTYKE ZAWIESZENIA PODCZAS POKONYWANIA POPRZECZNYCH NIEROWNOSCI KROTKICH I GWALTOWNYCH, LUB DLUGICH I LAGODNYCH. TO POKROTCE. NIE MAM ZAMIARU PISAC TUTAJ ARTYKULU PROSTUJACEGO PANSKIE BZDURY - CHOC MOGLBYM - Z TA ROZNICA, ZE MI ZA PISANIE TAKICH GLUPOT NIKT NIE PLACI. A ZANIM REDAKCJA ZNOWU POKUSI SIE O ZAMIESZCZENIE PARU SLOW NA TEMAT USTAWIEN, POCZYTAJCIE MOZE NAJPIERW KSIAZKE np.: Sportbike Suspension Tunning by Trevitt.