Ta witryna u¿ywa plików cookie. Wiêcej informacji o u¿ywanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, mo¿na znale¼æ
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj wiêcej tego komunikatu.
Komentarze 3
Poka¿ wszystkie komentarzeTakie motocykle jak Busa ju¿ nie powstan± (najciekawsza jest wersja Ghost Ridera...). Teraz wystarczy wej¶æ np do salonu firmy o nazwie zaczynaj±cej siê na Y, aby zobaczyæ w zasadzie takie same (bardzo dobre zreszt±) sprzêty w takich samych barwach, ró¿ni±ce siê tylko silnikiem.
OdpowiedzSlowo klucz to unifikacja wszystkiego maksymalnie jak to mozliwe. Wspolna baza konstrukcyjna powstaje tylko raz, pozniej to hulplaszcza ale tylko w zakresie zmian narzuconego na ramiona plaszcza. Liczy sie wynik finansowy koncernow. Chociaz moze to i dobrze, bo inzynierowie moga sie skupic na docyzelowaniu wlasciwosci jezdnych i ergonomii rozwi±zan skutkiem czego kolejne generacje sa dopracowane w coraz wiekszym stopniu.
OdpowiedzDopracowanie: https://www.uokik.gov.pl/powiadomienia.php?tag=Yamaha
OdpowiedzDopracowane za wyj±tkiem elektroniki...
OdpowiedzZ tym ró¿nieniem siê silnikiem to bym tak nie szala³ ;)
Odpowiedz