Wszystko to, co w Katanie najważniejsze, pozostało po staremu. Zmiany dotknęły drobiazgów. A szkoda, bo dwusuw z wtryskiem, który zrobił niegdyś furorę w Aprilii SR 50 Di-Tech, przez lata z atlety przeobraził się w astmatyka. A to przez graniczące z uduszeniem zdławienie, z którym kiepsko zestrojona skrzynia Variomatik męczy się okrutnie. Tylko ludzie o silnym charakterze będą w stanie zwalczyć pokusę odzyskania - dzięki drobnym ingerencjom - dawnej mocy. Podwozie i hamulce mogą przez to zostać wystawione na próbę. W jakości wykonania widać lata produkcji, w stylistyce i skromnym wyposażeniu - także.
Wypróbuj motocykl, zanim go kupisz! Zapisz się już dziś, by wybrać dogodny termin
Ruszamy z testami motocykli w całej Polsce. Zobacz, gdzie najbliżej Ciebie jest dealer, który ma dla Ciebie motocykle testowe. Następnie wybierz dogodny termin i zaplanuj swoją jazdę testową!
Wybierz miejsce i termin twojej jazdy >>
Komentarze 10
Pokaż wszystkie komentarzeoj tam oj tam do mojej katany z 2002 r wsadziłem cylinder mallosi 70ccm, sportowy wał, i wariator mallosi i w planach jeszcze powymieniać inne drobiazgi smiga aż miło, z pewnoscią nowe z salonu ...
Odpowiedzzarombista jest ta katana ale starsza wersja jest lepsza
Odpowiedzpajace niewiecie co kupować.To nie marka do jazdy .Tanio kupiłeś ale zato dużo w serwisie zapłacisz.
OdpowiedzMasz ten numer na przedniej części ramy...za przednim błotnikiem...jest (powinna być taka zaślepka) wyjmujesz ją i masz naklejkę bądź wybity numer
Odpowiedzmuwisz na plugu????czyli na tej gyrnej czesci co sie nogi trzyma????pomuzcie
OdpowiedzZ przodu na pługu
Odpowiedz