tr?id=505297656647165&ev=PageView&noscript=1 Suzuki Burgman 400
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG

Suzuki Burgman 400

Jeśli ktoś szuka turystycznego skutera klasy średniej, nie przejdzie obojętnie obok Burgmana 400. Nie da mu się niczego zarzucić - ani kiepskich zawieszeń, ani niesatysfakcjonującego wyposażenia, ani braku miejsca, które uniemożliwia przywiezienie do domu sporych zakupów. Klienci docenili wszystkie te zalety i ochoczo kupują „400". Aktualna wersja z wtryskiem paliwa i regulowanym katalizatorem jest jak najbardziej trendy. Ochrona przed pędem powietrza i warunkami pogodowymi to poziom dobrze powyżej przeciętnej. Tylko podczas szybkiej jazdy zawieszenie Burgmana mówi pas. Jeszcze niedawno król, teraz - średniak.

Suzuki Burgman 400 model 2009

Podstawowe dane techniczne:

silnik
Jednocylindrowy
poj.
400 ccm
skrzynia biegow
Automatyczna

Wymiary:

Dług/szer/wys
2,270 /760 /
rozstaw osi
1,585 mm
wys. siedzenia
710 mm
masa własna
215.0 kg (474.0 pounds)

Osiągi:

V-max
B.D.
OPINIE UŻYTKOWNIKÓW 5 Przeczytaj opinie | Oceń ten motocykl

Więcej o Suzuki Burgman 400

Filmy o Suzuki Burgman 400

Komentarze 3
Pokaż wszystkie komentarze
Autor:SZWEDU 12/03/2014 20:20

MA TU KTOS BURGY 400 K8?

Odpowiedz
Autor:SZWEDU 12/03/2014 20:20

MA TU KTOS BURGY 400 K8?

Odpowiedz
Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Ścigacz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z komentarzy łamie regulamin , zawiadom nas o tym przy pomocy formularza kontaktu zwrotnego . Niezgodny z regulaminem komentarz zostanie usunięty. Uwagi przesyłane przez ten formularz są moderowane. Komentarze po dodaniu są widoczne w serwisie i na forum w temacie odpowiadającym tematowi komentowanego artykułu. W przypadku jakiegokolwiek naruszenia Regulaminu portalu Ścigacz.pl lub Regulaminu Forum Ścigacz.pl komentarz zostanie usunięty.

sklep Ścigacz

    Polecamy

    NAS Analytics TAG

    Aktualności

    NAS Analytics TAG
    NAS Analytics TAG

    KONTAKT Z REDAKCJĄ

    na górę